ADSL Plus Bevestiging gevraagt.

Pagina: 1
Acties:

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
Beste mensen ik heb een klein vraagje. Ik moet morgen bij iemand een ADSL Plus netwerk aansluiten, dus een adsl abbonnement waar 4 PC's op kunne. niet getweakte modem. Maar ik heb net gelezen dat dat met DHCP werkt dus dat je in principe gewoon alles op standaard moet zette en de utp kabeltjes erin proppe.
klopt dat?

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Uhhh....owkee... ik probeer het :)

Is er een router bij het ADSL pakket besteld?

Zoniet dan heb je gewoon een Alcatel modem, waar je een VPN verbinding naar toe moet opzetten. Wil je dit delen, dan kun je dit doen met een server met twee netwerkaarten, of met een VPN router.

Je verhaal is enorm onduidelijk, om te beginnen zijn er wel meer dan 1 ADSL plus paketten beschikbaar in nederland. Het is nu ook gissen wat voor modem/router je erbij hebt.

Dus: meer info :)

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
ow damn ik dacht dat er gewoon 1 ADSL Plus was :P

nou die meneer waarvoor ik het moet doen zegt van "Ja ik heb ADSL Plus en daar kan je 4 PC's op aan sluiten." Hij heeft al 1 PC online maar de andere 3 moeten nog gedaan worden. Dus ik ging er van uit dat ie iets van een hub had en dat die Modem ook als DHCP server functioneert. Of bestaat het ook dat die modem verschillende uitgangen heeft?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Predator

Suffers from split brain

NT -> IT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs