Toon posts:

Pops and clicks in m'n geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,heb pas een nieuwe geluidskaart gekocht de Audiophile2496 van M-audio en heb tot nu toe alleen maar problemen,wordt er een beetje gek van :(
Als ik met reason werk kraakt ie een beetje,heb al bijna alle instellingen geprobeerd maar niks werkt.Maar ook als ik bijv. wat wil opnemen vanaf m'n draaitafel naar wavelab.Als ik het dan ga afluisteren kraakt ie ook onwijs :(
Zou misschien aan m'n chipset kunnen liggen (kt133).Heb ook even m'n directX getest en die geeft de volgende melding als ik het geluid test: De geluidskaart ondersteunt hardwarebuffering niet.Geluiden worden alleen afgespeeld vanuit softwarebuffers.Sorry hoor maar dit vat ik ff niet,heb hier g*dverd*mme een kaart van bijna 300 euro en dan krijg je dit :(
Heeft iemand hier misschien antwoord op ?

Amd athlon 800 mhz , abit kt7 , 512MB , audiophile 2496 , geforce2 mx ,maxtor 7200

De3JEyH............

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

asio 2.0 geselecteerd? :) scheelt HEEL veel..
kt133 is een bekend probleem ja ... bij mij werkt hij toevallig erg goed!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Kan alleen asio selecteren in reason,daarbuiten staat ie nergens.Dus staat ie voor de rest overal als M Audio Delta Multichannel.Maar moet je dat gewoon hebben dan(asio) of is het een stukje software?

Verwijderd

Topicstarter
Hee,ff een vraagje gitaarwerk.Waar slaat deze melding op dan?
De geluidskaart ondersteunt hardwarebuffering niet.Geluiden worden alleen afgespeeld vanuit softwarebuffers.

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Topicstarter
kick again
Pagina: 1