Wel grappig spel opzich
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
w00000t

wel ff wennen, maar daarna gaat het steeds beter
wel ff wennen, maar daarna gaat het steeds beter
Verwijderd
hahahaha lachuh man, alleen moet je dit niet 's ochtens spelen, dan komt er niks van terecht
LoL, niet te vaak doen, nie goed voor mij telrek
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
woei 31 koeien dood
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Heel heftig!
Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!
Als we nou Ars eens aan gaan vallen ipv koeien
Hmmm.. dis wel heeeeeeeeeeeel makkelijk... Je sloopt de eerste twee koeien en dan vlieg je helemaakl naar rechts, dan komen er geen nieuwe meer op het beeld (en zien ze jou dus ook niet) maar ze zijn er wel daarachter. Dan ga je gewen een beetje van boven naar beneden en blijf je als maar door missiles afvuren en een beetje spelen met je machinegun...
Eitje
.edit: woeiiiii 489 koeien.... (t wordt nu wel
)
Eitje
.edit: woeiiiii 489 koeien.... (t wordt nu wel
Verwijderd
Inderdaad, het wordt dan wel ergGFM schreef op 30 augustus 2002 @ 16:16:
Hmmm.. dis wel heeeeeeeeeeeel makkelijk... Je sloopt de eerste twee koeien en dan vlieg je helemaakl naar rechts, dan komen er geen nieuwe meer op het beeld (en zien ze jou dus ook niet) maar ze zijn er wel daarachter. Dan ga je gewen een beetje van boven naar beneden en blijf je als maar door missiles afvuren en een beetje spelen met je machinegun...
Eitje
.edit: woeiiiii 489 koeien.... (t wordt nu wel)
Moest je het nou echt gelijk voor ons allemaal vern(*&^))*^&)ken ?
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:36:
[...]
Inderdaad, het wordt dan wel erg
Moest je het nou echt gelijk voor ons allemaal vern(*&^))*^&)ken ?![]()
Verwijderd
crisis... echt koel...
volges mij tellen wel al die pijltjestoetsenaanslagen om raketten af te vuren ook mee voor je Dolphin pulses...
volges mij tellen wel al die pijltjestoetsenaanslagen om raketten af te vuren ook mee voor je Dolphin pulses...
Pagina: 1