Toon posts:

Edo Ram hoeveel is dat nog waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 oude pc's van zolder gehaald en vond er nog 6*8mb edo ram in hoeveel is zo'n chip nou nog waard in het 512 DDR tijdperk?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check www.tweakers.net/aanbod www.marktplaats.nl www.ebay.nl etc.. etc.. en vergelijk je prijzen. Anders kun je ook een kijkje in deze OH topic nemen Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-8 :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
10 euro voor alle 6 de reepies hooguit ;)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gewoon lekker in je la laten liggen .. ik heb laatst nog een collega blij gemaakt .. ik heb haar geheugen verdrievoudigt ermee (16MB bijgeprikt) zij blij. dus ik ben lief :)

Iperf

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

fish schreef op 29 augustus 2002 @ 21:41:
gewoon lekker in je la laten liggen .. ik heb laatst nog een collega blij gemaakt .. ik heb haar geheugen verdrievoudigt ermee (16MB bijgeprikt) zij blij. dus ik ben lief :)
Daar ben ik het mee eens, ik had vorig jaar nog 64MB aan EDO-ram (4x16MB) liggen dat ik aan de straatstenen niet kwijt kon.
Na verloop van tijd kreeg mijn neefje een P233 waar nog 2 bankjes van vrij waren, daar heb ik 32MB in gedaan en hij was weer blij.

Op een gegeven moment ging mijn zwager een klein MP3-bakje maken waar hij geheugen voor nodig had om alles een beetje soepel te laten draaien, daar is mijn resterende 32MB naartoe gegaan.

Je maakt er altijd wel iemand blij mee, voor het geld hoef je het niet te doen omdat het niets waard is. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Ik ben nog een tijdje op zoek geweest naar wat edo ram voor n mn linux pc, er was zelfs 1 winkel in R'Dam waar ze 17.50 euro voor een reepje van 16 mb durfden te vragen !!!!, en om nouhh 4 van die reepjes te kopen vond ik ook een beetje ver gaan........

/me Een echte patomaan

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Hoeveel is dit waard vragen topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.