Hansol monitor: 710D of 720P

Pagina: 1
Acties:

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
Mijn oude monitor heeft het begeven en ik heb nu de volgende 2 op het oog.
(17 inch, niet al te dure monitor)

De hansol 720P
http://www.hansol.nl/nl/720p.html

De hansol 710D
http://www.hansol.nl/nl/710d.html

De 710D is nieuwer, kan ik 1 review over vinden (pcworld.com), staat op de 4e plaats. Zeer goed wordt de scherpte gegeven, dus voor tekst etc., in felle kleuren presteerd deze iets minder (goed)
Over de 720P kan ik geen reviews vinden. Deze is wel zo'n 20 euro goedkoper.
Dit is niet veel, maar ik zoek een goedkoop monitortje, spellen speel ik soms.
Daar van de een wel en van de ander geen review is, volgens de specs bijna gelijk zijn, heb ik hier geen idee over.
Iemand wat zinnigs hierover te melden?

signature

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Zeker de 710D, die is kwalitatief een stuk beter. Zeker de scherpte zal in de wat hogere resoluties goed merkbaar zijn. Voor € 20 moet je absoluut niet besparen op een monitor, daar krijg je spijt van!

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Je moet helemaal niet besparen op je monitor. Je hebt maar een paar ogen. Als je die naar de klote helpt dan heb je spijt van het besparen van die 100 of 200 euro.

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14

M2B

Ik heb de 710P is dezelfde maar dan niet een flatscreen, ik heb er trouwens 2 :*) staan de ene al 3 jaar is nog helemaal perfect, de 710d is alleen nog iets beter omdat hij minder last heeft van spiegelend beeld. _/-\o_ _/-\o_

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
besparen op mijn ogen wil ook niet, alleen de 720P heeft alleen een dotp van 0,26 tegenover 0,25 van de 710P. De rest zijn de specs hetzelfde. En flatscreen vindt ik niet altijd een beter beeld.

signature

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

In dit geval is het zeker wel beter. Het is ook gewoon scherper in de hoeken, en als ik me niet vergis heeft de DynaFlat buis geen last van de twee irritante draadjes zoals Trinitron buizen wel hebben.

Ga anders eens in een winkel kijken voor je beslist, dat blijft de beste methode!

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1