wat voor geheugen heb je??
meestal ligt 't gewoon aan je geheugen dat ie vastloopt.....
meestal ligt 't gewoon aan je geheugen dat ie vastloopt.....
noname(pqi ofzo) geheugen maar volgens mij is het iets anders,misschien iets in de bios ofzo
aah......
kheb 2x 256
een van de bank kan toch 138mhz andere tot 140mhz....
of 't in je bios ligt weet ik nie...
kijk of je CAS Latency goed staat....... 2........ 2.5............3 anders verhoog je hem, en check dan of ie nog vastloopt op 134mhz....
kheb 2x 256
kijk of je CAS Latency goed staat....... 2........ 2.5............3 anders verhoog je hem, en check dan of ie nog vastloopt op 134mhz....
waar moet ie op staan dan 3?ApplePie schreef op 29 augustus 2002 @ 21:20:
aah......
kheb 2x 256
weet ik nie.... try 2.5 eens.... kweenie op hoeveel ie stond / staat.
verhoog hem .....
dus als ie 2 staatn..... 2.5
als ie 2.5 staan....... 3
verhoog hem .....
dus als ie 2 staatn..... 2.5
als ie 2.5 staan....... 3
heb ook de MS-6330. Ligt idd aan het type geheugen die je hebt. Ik heb een Infineon en Kingston reepje die beide maximaal tot 152.33 mhz gaat.
dikzak
Verwijderd
6330=k7t turbo, Heb je bijvoorbeeld de divider van je PC-bus wel goed staan? Niet dat je hem op 100 hebt staan en dat je dan je complete PCI-bus op 44 MHz laat lopen!
Wat is hier mis mee
Print eens de RAM FAQ en de DOC FAQ uit, dan heb je leesvoer voor vanavond
Schumacher WK2002, je bent een beetje onduidelijk en minimalistisch in je vraagstelling. Je meent dat hij al vastloopt bij een FSB hoger dan bijv 134.. Dat lijkt me namelijk erg sterk. Bij wélke FSB gaat hij echt hangen
Ik sluit me aan bij de post van BalusC.
Begin eerst de faq's eens door te lezen, en probeer eerst eens het een en ander. Mocht je er later nog niet uitkomen, open dan een topic in Diehard Overclocking & Cooling.
succes.
Begin eerst de faq's eens door te lezen, en probeer eerst eens het een en ander. Mocht je er later nog niet uitkomen, open dan een topic in Diehard Overclocking & Cooling.
succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()