ik heb een T-bird 700 op een ASUS A7V en in de bios geeft ie aan dat de cpu-temp 59 graden celsius is. wat is de ideale temp voor deze cpu??
Zoiets als een ideale temp lijkt me moeilijk te bepalen...
Zelf heb ik een Tbird 950@1037, eveneens op een A7V (rev 1.02, BIOS 1003) en die word onder full load 63 graden. Dit houdt-ie al een aantal weken vol (met de standaard el-cheapo Coolermaster-koeler), dus jij zit ook wel safe.
Hij mag in ieder geval maximaal 90 graden worden, maar persoonlijk zou ik hem niet over de 70 graden laten komen. Just to be sure.
Zelf heb ik een Tbird 950@1037, eveneens op een A7V (rev 1.02, BIOS 1003) en die word onder full load 63 graden. Dit houdt-ie al een aantal weken vol (met de standaard el-cheapo Coolermaster-koeler), dus jij zit ook wel safe.
Hij mag in ieder geval maximaal 90 graden worden, maar persoonlijk zou ik hem niet over de 70 graden laten komen. Just to be sure.
Virussen? Scan ze hier!
Nou ideale temperatuur is er een onder de 0 graden
. Maar probeer dat maar eens te krijgen, vind dat wel warm, mijn TB800@897 is full load 41 graden. Dus 59 vind ik warm.
(ok mijne werd effe 77 graden maar ik was stickertje vergeten onder cooler te halen.
(ok mijne werd effe 77 graden maar ik was stickertje vergeten onder cooler te halen.
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
Mijn Tbird 800 @ 1 ghz word 48 graden en de duron 600 @ 1050 word 51 graden.
Copper cooler van coolermaster en extra 6 cm fan 5000 rpm erbij.
Copper cooler van coolermaster en extra 6 cm fan 5000 rpm erbij.
Verwijderd
De kouder de beter. Maar zolang hij niet te warm wordt is het op zich goed. 60 graden is voor mij toch wel aan de warme kant.
Pagina: 1