muis beweegt uit zichzelf???

Pagina: 1
Acties:

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 13:10

Jack

MHz Matters

Topicstarter
ik heb hier een standaard Logitech muisje...
alleen ik heb een probleempje...
hij beweegt uit zichzelf! :( :? (alleen verticale bewegingen over het beeldscherm)

ik heb op virussen gescand => nix gevonden
als de pc op slot gooi, dmv firewall => muis beweegt nog steeds
met het laden van windows, als het groene achtergrondje van Win98 al zie (nog geen taakbalk ed) dan beweegt het ook al :|

iemand raad?

[Specs]

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
muis op andere pc proberen of andere muis op deze pc proberen, dan weet je of het aan je muis of aan je software (virus) ligt

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, heb je dit ook bij andere muizen? Het kan zijn dat er iets mis is met je muis, en hij veel Y-as bewegingen blijft doorgeven. Heb je geen andere muis, of een andere PC om het te proberen kan je evt. in DOS, met dos mouse-drivers en partition magic (als je die hebt, of een ander progsel wat werkt in dos en luistert naar muis) eens te kijken of daar ook je muis zo gek doet, zo nee, is het een driverprobleem waarschijnlijk.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 11:18
En als dat niet lukt, waar ik verbaast zal van staan, kijk dan ff of er geen vaag proggie meedraait... die krengen die je muis bewegen zijn simpel te maken.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Misschien is hij gewoon vies, of heb je storing in het fotocelletje..

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

ik heb dit probleem ook wel af en toe met mijn Microsoft intelli mouse, alleen beweegt deze dan vrolijk naar boven,beneden, net wat ie wil...

het is wat minder geworden toen ik het oogje van de camera wat schoon heb gemaakt, maar tis nooit weg gegaan, ik weet niet of het wat met WindowsXP te doen heb, maar toen ik windowsXP had, kreeg ik het probleem pas, misschien is het me gewoon niet eerder opgevallen.

Maak het oogje van je muis een keer goed schoon, en zorg voor een goed ondergrond, verder weet ik het niet.

ps, als mijn muisje beweegt, ligt hij wel vaak eentijdje stil, dus niet als ik ermee bezig ben!!

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
heb je nog meer apparaten aan je com poorten hangen?

als ik mijn muis aan com 1 en modem aan com 2 hang gaat me muis ook flippen

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14
heb je een draadloze muis? een draadloze muis kan reageren op andere radiogolven bijvoorbeeld van een babyfoon oid. wat je dan kan doen is het kanaal verwisselen (radiografisch) normaal aan de onderkant van de muis zit een pinnetje. met stand 1 of 2 en als je een hele dure hebt 1 tot en met 5

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 13:10

Jack

MHz Matters

Topicstarter
tis gewoon een muisje aan een draadje
de bal is schoongemaakt, maar ik zal er eens een andere muis aanhangen & wat achtergrond progs. afsluiten
iig bedankt!

(tis een ps/2 muis, geen com...)

[Specs]

Pagina: 1