Toon posts:

wie wil een gedeelte van de layout en indeling van gamezweb.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
euhj mensen ik heb een site op gericht (www.gamezweb.tk) en zoek nu wat mensen die mij zouden willen helpen ik zoek bijvoorbeeld iemand die de layout en de indeling wilt overnemen en desnoots doet hij / zij het samen met iemand anders ik wil zelf wel graag de site promoten en wat nieuws typen maar helaas kan ik nu niet meer zoveel doen want ik moet naar school toe :( en zo heb ik meer tijd voor het zoeken naar nieuwe crewmembers en review en prieview typers. als je intersse hebt mail mij dan op chillah_@hotmail.com

greetz maarten a.k.a. menace

p.s. mensen die reviews willen typen of previews zijn antuurlijk ook welkom !

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:05

Sport_Life

Solvitur ambulando

spam...

En bedoel je eigenlijk dat we je layout moeten maken of kopieeren :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

ik wil wel helpen kan een beetje foto soepen en houdt wel van een review en prieviewtjes schrijven.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb duz een site en ik heb gewoon hulp nodig en een andere server om het op te zetten want nu staat het op people.zeelandnet.nl/mcdavidse maar daarvan geef ik liever geen wachtwoord want dan kan je heel mijn acoount van internet veranderen enzow dus ik wil em op endoria zetten ofzo

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 29 augustus 2002 @ 20:13:
spam...

En bedoel je eigenlijk dat we je layout moeten maken of kopieeren :?
Hij wil hulp bij het onderhouden van zijn site, omdat hij zelf geen tijd er voor heeft...

@ Topicstarter: Leuk dat je ons dit toevertrouwd, maar W&G is een forum voor het oplossen van problemen (in de code van een site ;) )
Een probleem als jij hebt is meer iets algemeens, je kan iets niet onderhouden, maar dat heeft niets te maken met je code. Algemene dingen moeten eigenlijk in SG, hoewel ik betwijfel dat ze hem daar willen hebben, aangezien dit al snel als spam wordt gezien, en er denk ik weinig mensen je uit de brand helpen/kunnen helpen met een probleem als dit

Verwijderd

Topicstarter
en dan zet ik de site er op en dan kan jij hem verder onderhouden
en ik doe dan het promoten
en typ wat nieuws

Verwijderd

By the way: voor je background kan je beter CSS gebruiken, en dan even een no-repeat erin zetten, ik zie nml 2 keer die 'sliert' die de achtergrond maakt. (1280*1024 res)

En je link-plaatjes zitten niet helemaal links tegen de zijkant aan, maar er zit een stukje tussen...

Je code is wat rommelig wil ik hiermee zeggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de tips ja ik weet het allemaal maar ik heb het allemaal best wel snel gedaan en het waz allemaal een beetje gaotisch en nu probeer ik het weer een beetje op orde te krijgen

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:21
Hier is W&G dus niet voor bedoelt...zie FAQ :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.