..
stof uit de voeding halen/schoonmaken
het is maar een idee hor
het is maar een idee hor
Verwijderd
Het zou kunnen zijn dat een component aan het doorfikken is. Als je visueel kunt zien welk component het is, kun je proberen om dat te vervangen.
Je loopt natuurlijk wel het risico dat verderop in het circuit ook nog defecten zitten, die de oorzaak hiervan zijn.
Vergeet het niet,
Daar waar rook is, loopt teveel stroom.
Je loopt natuurlijk wel het risico dat verderop in het circuit ook nog defecten zitten, die de oorzaak hiervan zijn.
Vergeet het niet,
Het is iig geen brandlucht! de voeding is wel een oud ding dat ong 5jaar op de zolder heeft gelegen.. Dus het zou idd aan de stof kunnen liggen!
..
openmaken en met een kwast erover heen
[hk]en daarna deo in de lucht ingang :P[/hk]
[hk]en daarna deo in de lucht ingang :P[/hk]
De fan doet het nog wel?? Lijkt me dat je dat wel gecheckt hebt, maar toch...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
ff openmaken en er ff met de stofzuiger doorheen gaan...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
ja die doet het nog welasmoday schreef op 29 augustus 2002 @ 20:40:
De fan doet het nog wel?? Lijkt me dat je dat wel gecheckt hebt, maar toch...
..
Verwijderd
zorg wel ff dat je hem niet meteen open maakt nadat je de pc hebt uitgezet...de voeding slaat namelijk stroom op in componenten en kom je daar dan met je vingertjes aan... dan weet je de gevolgen wel.... dus ff w8ten en dan ff met een kwasje schoonvegen en nog keertje proberen
of even met een bus perslucht schoon spuiten
Unknown
Bedankt voor de tips!! Ik heb het gedaan en het stinkt een stuk minder!
Bedankt!
Bedankt!
..
Verwijderd
jupz dat doe ik ook altijd3lmowww schreef op 30 augustus 2002 @ 00:55:
compressor roeleert vetz0r
Visueel zien is inderdaad wel handig jahVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:05:
Het zou kunnen zijn dat een component aan het doorfikken is. Als je visueel kunt zien welk component het is, kun je proberen om dat te vervangen.
Vergeet het niet,
Maar hij stinkt dus nog wel?Freaked schreef op 30 augustus 2002 @ 17:07:
Bedankt voor de tips!! Ik heb het gedaan en het stinkt een stuk minder!
Bedankt!
The devil is in the details.
daar heb je trouwens ook spuitbussen voor3lmowww schreef op 30 augustus 2002 @ 00:55:
compressor roeleert vetz0r
compressed air: ff bij een comnpuzaak kijken
Haha, je neemt me de woorden uit de mond
gooi eer een brise ding in
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Pagina: 1