Ik ben van plan om een Promise ATA66 aan te schaffen, maar mijn PCI bus loopt op 37Mhz, kan de controller dat aan of wordt dadelijk mijn data verneukt?
jij denkt dat je pci bus maar 37 mb/s aan kan?
ata-66 betekent 66 megabyte per sec maximaal.
je pci loopt op 37mhz en dat heeft er niks mee te maken. en zijn ook al ata-100 kaarten, dus je kan hem er gewoon in gooien.
ata-66 betekent 66 megabyte per sec maximaal.
je pci loopt op 37mhz en dat heeft er niks mee te maken. en zijn ook al ata-100 kaarten, dus je kan hem er gewoon in gooien.
Waar het op neer komt is dat sommige kaarten gaan trippen als de PCI bus niet op 33Mhz loopt, bijvoorbeeld SCSI kaarten gaan huilen als je PCI bus overgeclocked is, ya understand?
erm, volgens mij heb het er idd weinig mee te maken dat het nou een ata66 controller is........
Ik heb wel gehoord dat die controllers moeite hebben met een hoge pci bus, tot hoe hoog weet ik niet. Kep zelf ook een Prominse 66 controller (BX-Master) maar die loopt op 33 mhz (133/4)
Ik heb wel gehoord dat die controllers moeite hebben met een hoge pci bus, tot hoe hoog weet ik niet. Kep zelf ook een Prominse 66 controller (BX-Master) maar die loopt op 33 mhz (133/4)
Verwijderd
Het kan zijn dat ie bij hogere pci bus gaat flippen, maar 37 moet ie zeker trekken.
Mijn raid-beweging loopt op 42mhz pci bus en loopt als een tierelier
Is een omgebouwde promise ATA 66.
Mijn raid-beweging loopt op 42mhz pci bus en loopt als een tierelier
Mijne draait ook op 40 Mhz zonder problemen. Heb hem wel omgebouwd naar FastTrak, maar dat mag niet boeien. Overigens, mijn C810 SCSI kaart trekt die 40 Mhz net zo makkelijk.
Concrete Loop Watercooling
Ik heb hier ook een Promise kaartje draaien op een 38Mhz-bus. Geen enkel probleem!
PSN-id: Chrasher
Pagina: 1