Toon posts:

ADSL wordt met ingang van 2 Januari 50 % sneller

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens wat ik net lees in me email inbox in de nieuwsbrief van mijn provider:

-------------------------------------------------
Geachte heer *******,
Onlangs heeft KPN Telecom interessant ADSL-nieuws bekend gemaakt. Wat betekent dat – concreet – voor u als ADSL-abonnee van Planet Internet? Hierover willen we u graag persoonlijk informeren.

Zeer verheugend is dat vanaf 2 januari 2003 de snelheden van de huidige ADSL-verbindingen drastisch worden verhoogd. Dit zal gefaseerd doorgevoerd worden. Met een Comfort-abonnement haalt u straks geen 512 maar 768 Kbit/s; Advanced-abonnees accelereren van 1024 naar 1536 Kbit/s. Dat is maar liefst anderhalf keer sneller!

Daarnaast wordt ADSL Standard geïntroduceerd. Deze voordelige ADSL-variant heeft een datasnelheid van 256 Kbit/s downstream en 64 Kbit/s upstream met een datalimiet van 1 Gigabyte per maand. Dit ADSL- instapmodel is begin september ook bij Planet Internet verkrijgbaar voor € 34,90 per maand.

Voor de snelheidsverhoging van uw ADSL-abonnement hoeft u helemaal niets te doen!

Met vriendelijke groet,

Planet Internet

----------------------------------------------------

Zeker vet!

Verwijderd

Kheb die brief nog niet gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 19:05:
Kheb die brief nog niet gehad.
E-mail btw...

Verwijderd

Leuk nu kunnen die mensen met 100kb/sec dl ipv 50kb/sec zoals bij veel mensen hier in de buurt is. Go KPN zullen we maar zeggen. 8)7

Btw. de snelheden die ik hier noem zijn snelheden die gehaald worden met een standaard abbo wat dus net zo snel (zo niet sneller) zou moeten zijn dan kabel internet. Wat dat betreft zijn die mensen behoorlijk genaaid, vind ik.

Verwijderd

ik wist het al een tijdje langer is heel mooi.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 11:51
Misschien een beetje offtopic , maar hoe zijn de Nieuwsgroepen die KPN aanbied ?
En dan heb ik het over de wel bekende alt.binaries.*** .
Die zijn bij chello goed , maar ik heb inmiddels mijn buik vol van chello .
Dus ik wil graag over Naar Kpn .

Verwijderd

Lees goed, KPN heeft nl ook aangekondigd dat het meer gebieden gaat aansluiten.
KPN is nu nog beperkt omdat de snelheid maar over een bepaalde lengte kabel gegarandeerd kan worden. Hoe verder weg, hoe lager de gegarandeerde snelheid.
Door de gegarandeerde snelheid omlaag te gooien (laagste was 512 kbit, wordt 256 kbit) vergroten ze de beschibaarheid. Ik denk dan ook dat die hoogste snelheden nog niet overal beschikbaar gaan worden...
Maar goed, eindelijk staat er weer iets tegenover die Prijsverhoging onlangs.
Vergiffenis voor KPN? Of zijn we inmiddels te wantrouwend geworden...

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 02:08
Er loopt hier al een topic over: KPN komt met goedkoop adsl, snelheid omhoog!

Verwijderd

KunDun schreef op 29 augustus 2002 @ 19:18:
Misschien een beetje offtopic , maar hoe zijn de Nieuwsgroepen die KPN aanbied ?
En dan heb ik het over de wel bekende alt.binaries.*** .
Die zijn bij chello goed , maar ik heb inmiddels mijn buik vol van chello .
Dus ik wil graag over Naar Kpn .
Kpn bied alleen de verbinding naar de provider aan, de rest is aan de provider. Daardoor kan je ook xs4all kiezen, die de grootste newsserver van europa hebben.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:11

qless

...vraag maar...

KPN doet een beetje raar met afstanden...
3 km maximaal voor alle abonees

In Belgie:
PSTN: 5 km
ISDN: 4,6 km

Niet alleen Belgacom, maar KPN Belgium doet dat ook!

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

1 gig datalimiet? zou toch 2 worden?? en xs4all met 5?

afstanden is vaag inderdaad. Bbned levert tot 5 km

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 19:44:
1 gig datalimiet? zou toch 2 worden?? en xs4all met 5?

afstanden is vaag inderdaad. Bbned levert tot 5 km
Die datalimiet is voor Lite. 1 Gig bij Planet, 2 Gig bij Xs4all.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

[insectenmode}
Ik vind de topictitel nogal misleidend, zelf ga ik er niet 50% op vooruit (heb zelf Cistron btw) >:) ,
zet anders "aDSL van KPN wordt met ingang van 2 Januari 50 % sneller"
[/insectenmode}

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54
Waarschijnlijk hebben ze de afstandlimieten laag gehouden om zoals nu en misschien over een paar jaar opnieuw de snelheid te kunnen verhogen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wow, dit is nu al het zoveelste positive bericht van KPNADSL deze maand. Good :)

Hoe gaat het dan nu eigenlijk precies met die 1,5mbit down abbo?
• 1536 Kbit/s down,
• 256kbps up - blijft dat zo? :?
• Downloadlimiet?
• En heb blijft ook nog steeds € 88,15? :?

Als ik dit vergelijk met chello (1,5mbit/128kbit, € 47,95) wat wel onstabieler is, vind ik eerlijk gezecht chello nog aantrekkelijker. :P

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 29-08-2002 21:24 . Reden: /me moet de volgende keer ff beter kijken ]

🌞🍃

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.