Damn, kennis van mij is ook begonnen met case modden, hij twee ccfl's besteld, ik hem helpen via MSN met aansluiten, lees het verhaal zelf maar:
code:
Best wel lachuh zon n00b
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
| Gizmo: eentje van 10cm eentje van 30cm Gizmo: die van 10 is echt klein Fleppuhstein: ja, hoezo 10 cm ? Gizmo: maar misschien doe ik ze er wel alle 2 in Fleppuhstein: hebbie de nieuwe kast van johan vandaag gezien ? Gizmo: nope Fleppuhstein: mooi Fleppuhstein: zoek ff plaatje Gizmo: eigenlijk nog een klein schakelaartje nodig... Gizmo: dat je het licht aan en uit kan zetten Fleppuhstein: wat voor ? Fleppuhstein: alleen aan uit, geen indicatie led ? Fleppuhstein: De Regenboog Computers Online-Shop - Thermaltake Xaser 5000 Plus met Window ** NIEUW ** DIRECT UIT VOORRAAD LEVERBAAR!!! Gizmo: maak je het me moeilijk ?? Fleppuhstein: das die van johan Gizmo: gewoon ccfl aan of uit Fleppuhstein: heb ik wel liggen hier ff kijken Fleppuhstein: jep gevonden Gizmo: maareuh... die kast... is wel grappig ja Gizmo: [ff naar de plee... brb] Fleppuhstein: k Fleppuhstein: BTW ik ga waarschijnlijk een actie opstarten voor raamrubber, k weet niet of jij dat nodig gaat hebben ? Gizmo: nope Gizmo: veels te moeilijke bochten Gizmo: ik douw het plexyglas er gewoon chter... Fleppuhstein: k Gizmo: maar die convertertjes... die kan je gewoon in je kast leggen/hangen ?? of weet je een goeie plek om ze te 'schroeven' Fleppuhstein: in het doosje laten zitten en inwikkelen met isolatie tape. Fleppuhstein: Ik heb dt nog wel moet ik dat moregn ff meenemen ? Fleppuhstein: en de schakelaar Gizmo: dt? Fleppuhstein: dt = dat Gizmo: oooh :$ Fleppuhstein: 8-O Gizmo: maar gewoon die zooi in het doosje laten zitten ?? Gizmo: niet ergens ophangen of schroeven ? Gizmo: wordt het niet warm ?? Fleppuhstein: jep, is het beste, doosje vast plakken Gizmo: lijkt me niet echt verstandig... karton in een pc Fleppuhstein: nee , is beter namelijk op die inverter staat 1000 volt Fleppuhstein: nee, je moet dat doosje met de inverter erin inwikkelen in isolatie tape Gizmo: ok Gizmo: if you say so :D Fleppuhstein: jep, heb er al 2 maanden 1 in liggen op die mannier Gizmo: en nog bepaalde technieken om die ccfl op te 'hangen' Fleppuhstein: isolatie tape. en wil in de plastichouder doen Gizmo: is toch niet mogelijk ?? Gizmo: kan het niet zonder dat ding ? Fleppuhstein: kan wel, maar je ccfl wordt wel warm Gizmo: hoezo noemen ze het dan een cold-cathode fusion light ?? :D Fleppuhstein: ? Gizmo: oooh zal ik ze ff testen ?? Gizmo: dat is toch hot-plugable :D Fleppuhstein: ken Fleppuhstein: ja, oppassen dat je geen sluiting maakt, anders loopt je pc vasr of je voeding valt uit Gizmo: naja, dan merk je het wel aan de chat :D Fleppuhstein: :'D Gizmo: maareuh... welke is ook alweer 12volt Fleppuhstein: geel en zwart Gizmo: geel rood? Gizmo: oooh ok Gizmo: euhm Gizmo: eoi Fleppuhstein: ? *** kaazz@wanadoo.nl signed off at Sat Aug 17 18:46:56 2002 *** Gizmo signed on at Sat Aug 17 18:49:36 2002 *** Users currently in conversation: *** kaazz@wanadoo.nl Gizmo: euhm... garantie :$ Fleppuhstein: ? Fleppuhstein: want ? Gizmo: maar wel een goed idee, dat doosje eromheen Gizmo: anders had ik nu een gat in me kop Fleppuhstein: vertel ? Gizmo: een van die cilinders werd gelanceerd... Gizmo: DOOR HET DOOSJE HEEN Fleppuhstein: hahahahahahaa Gizmo: *PLOF* Fleppuhstein: nouja Gizmo: condensator ?? Fleppuhstein: dat is denk ik wel garantiev ? Fleppuhstein: moet je ben ff mailen ? Gizmo: ik zet het gewoon bij het afschrift... Fleppuhstein: ken ook Fleppuhstein: maaruh, je hebt een inverter voor 10 cm en een voor 30 cm Gizmo: maar m'n 'fan' ging ff langzamer draaien Gizmo: jaa Gizmo: op de ene staat 'lange' Gizmo: op de andere 'korte' Fleppuhstein: k Gizmo: ik had de lang... met de lange ccfl Fleppuhstein: ik lig echt in een deuk Gizmo: fan iets langzamer draaien... *PLAF !!!* Gizmo: toen typte ik nog snel... oei Gizmo: en iets anders Fleppuhstein: dat las ik ja Gizmo: maar ik kreeg geen antwoord Fleppuhstein: daarna pc uit ? Gizmo: en toen hing me computer ineens Gizmo: gewoon hangen Gizmo: ik tril nu nog gewoon Fleppuhstein: Gizmo: euhm Gizmo: eoi Fleppuhstein: ? Gizmo: dat ja Gizmo: toen wou ik nog typen: fleppestein ?? Gizmo: maarja ... Gizmo: niks reageerde meer Fleppuhstein: waarschijnlijk kortsluiting op de inverter Gizmo: hoe zou dat nou kunnen... zeker verkeerd gemonteerd |