Mijn netwerkje
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
a2 racer? of toch formule 1, f1 2002 of gp4.
desnoods kan nascar racing er nog aan toe gevoegd worden.
zou toch genoeg moeten zijn
maar ik geen NFS ofzow.
echt met van die
liefe schattige autotjes
alles om ze tevreden te houden
Mijn netwerkje
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Verwijderd
Verwijderd
Goede game, maar als het simpel moet zijn (Erg simpel maar leuk) zou ik toch voor Wacky Wheels gaan jah....
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
NFS Porsche
These are my principles. If you don't like them, I have others.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Racen met beestjes, Super Mario Kart achtig (alleen wel oude graphics).
Misschie moet je ff een emulator voor Super Mario Kart vinden?
Althans als dat voor PC uit is, het kan gewoon niet blijer
En Whacky wheels rules.
Hot Pursuit 2 dan?ikker schreef op 29 augustus 2002 @ 18:57:
maar geen NFS ofzow.
1. Ga je mond spoelen en ga naar de betere gameshop en laat je voorlichten over wat een 'goed racespel' isVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:54:
Need for Speed III. Het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb.
2. Neem dan NFS4, betere graphics, damagemodel, meer tracks en auto's.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik begrijp dat het je leuk lijkt om je vriendin achter je nieuwe l33tstuur te zetten... Had ik ook. Eerst liet ik haar wat aankloten in Grand Prix Legends, daarna in Driver. Ik weet niet of de jouwe een rijbewijs heeft, maar mijn vriendin probeerde koste wat het kost alles te ontwijken en haar auto schadevrij te houden (met natuurlijk een slakkengangetje als gevolg
Ik denk dat je beter je stuur kunt laten liggen en haar met je joystick kunt laten spelen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
of Revolt idd, dies wat nieuwer en makkelijker aan de praat te krijgen
Maar ook het beste speelbaar met keyboard, sterker nog, bagger speelbaar met stuur. Voor Wacky Wheels (wat op zich wel een meesterlijk spel is voor vriendinnetjes) zou ik mijn stuur al helemaal links laten liggen.Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 02:10:
Al paar x vaker gezegd: Wacky Wheels..
of Revolt idd, dies wat nieuwer en makkelijker aan de praat te krijgen
so truesyserr schreef op 29 augustus 2002 @ 19:15:
wacky wheels!!!
Wacky Wheels is arcade tot en met, en doet een Logitech MOMO [b]FORCE[/i] zeker geen recht. In die tijd was force feedback nog science fiction.
WW is gewoon een spel waarbij je snel moet reageren, en dat is niet bevordelijk voor de levensduur van je stuur. Het zelfde geldt voor games als Re-Volt, wat erg leuk is en in PRINCIPE speelbaar met stuur, maar in de praktijk speelt het niet lekker en, zoals ik zei, al die rukken aan je krachtterugkoppelingsapparaat doen dat ding geen goed.
Peter
Vincere Per Belli
Nu is ze met The Sims bezig.... helaas liep haar PC afgelopen week vast (tijdens het Sims-en) na al 2 maanden ge-Sims-t te hebben en snappen de poppetjes nu niet meer dat je een trap op moet lopen ipv er doorheen lopen enzo (savegame = fucked up)...
Dus met The Sims heeft ze 't wel gehad voorlopig, wat nu te spelen...?
Peter
Vincere Per Belli
Of Carmageddon 3 TDR2000
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Is met van die blije flower power (volgens mij ook een roze) beetles
Is nog niet zo heel oud
[edit]
Beetle Crazy Cup van Infogrames

blij blij blij
ik zou zeggen..
Dtm Racer
F1 2001 met de FIAGT mod V3
F1 2002
Live For Speed (gratis !!)
Nfs Porsche
alsof meiden niet kunnen racen.....
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
uhm...
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
motorhead roeleerde
hoe meer fps hoe harder je auto ging
Verwijderd
Anders misschien Colin Mc Rae 2 in de Arcade mode. Hoef je ook niks in te stellen en rijdt wel heel gaaf (zeker met ffb

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Een meisje is een wezen met borsten, vagina, hogere stem, vrouwelijke hormonen, baarmoeder en over het algemeen wat rondere vormen. Ik weet niet of dat nieuwe informatie voor jou is, maar als ik die reply zo lees vermoed ik van wel.b-lennium schreef op 30 augustus 2002 @ 11:45:
ehm , waarom moet het een makkelijk spelletje zijn ??
ik zou zeggen..
Dtm Racer
F1 2001 met de FIAGT mod V3
F1 2002
Live For Speed (gratis !!)
Nfs Porsche
alsof meiden niet kunnen racen.....
diddy kong racing emuleren?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ik weet niet of jij wel weet hoe dat alles in elkaar zit... want dat zegt nog niet dat je niet kan racenCaptain Pervert schreef op 30 augustus 2002 @ 16:02:
[...]
Een meisje is een wezen met borsten, vagina, hogere stem, vrouwelijke hormonen, baarmoeder en over het algemeen wat rondere vormen. Ik weet niet of dat nieuwe informatie voor jou is, maar als ik die reply zo lees vermoed ik van wel.
of 2, heb je een wat nieuwereRelaXXinG schreef op 30 augustus 2002 @ 15:33:
midtown madness 1
Wat ik net gisteravond ff geïnstalleerd heb: Antz Extreme Racing
Das echt dikke pret voor t hele gezin, ik heb me kostelijk vermaakt, ga t zo weer ff spelen
Me zus vond Crazi Taxi wel koel
Kunnen wel, ja. Maar leuk vinden? Daar gaat het om.b-lennium schreef op 30 augustus 2002 @ 16:10:
[...]
ik weet niet of jij wel weet hoe dat alles in elkaar zit... want dat zegt nog niet dat je niet kan racen
Het varieert alleen wel per persoon natuurlijk.
Verwijderd
En ook het enige zekerVerwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:54:
Need for Speed III. Het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb.
Check die voertuigenJozz schreef op 30 augustus 2002 @ 15:18:
NFS4 (Road Challenge/High Stakes) en dan download je nog wat maffe voertuigen zoals hieronder:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nfs-planet.de/clans/nfssd/knarfyboy schreef op 30 augustus 2002 @ 19:46:
[...]
Check die voertuigen. Ik ga NFS4 meteen ff installen
. Van welke site haal je dat?
en dan bij NFS4 -> Cars -> Special Cars
hier nog een paar:
http://www.nd4spd.de/nfs4...on=showcar&marke=Sonstige
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
Verwijderd
Stuur + Fun wat wil je nig meer .....en taxi die ik zelf noemde vind ik een goede 2de
Mijn vriendin loves it iig