Toon posts:

help me een computer kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
misschien een raar berichtje hier, maar kan iemand mij vertellen waar en watvoor computer ik moet kopen. Ik ben mijn laptop (166) helemaal zat en wil nu wel eens iets goeds.
Wat kan ik voor ongeveer 2000 euro in de buurt van eindhoven kopen.

Ik heb echt helemaal geen verstand van computers, maar de mensen hier blijkbaar wel.

THNX !!!

Verwijderd

Ga eerst zelf eens op onderzoek uit.

We weten ook totaal niet wat je doet met je pc.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:11
mycom zit toch in eindhoven? Die mensen zullen je vast verder willen helpen voor 2000 euro

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wil je gaan gamen/internetten/als server gebruiken :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 22:45

Blaz0r

:)

Als je je voledige systeem via internet besteld dan kan je voor 2000 euro heel wat kopen, reken dan maar op een masterlijk snel high end systeem

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
ok, wat wil je met je pc doen????

en ik raad je aan via internet te bestellen, www.informatique.nl is een heel betrouwbare shop

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
vereisten voor mij zijn in ieder geval een grote monitor, goede beeld en geluidskaart, surround sound , cd-brander en veel geheugen

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

job

tis niet helemaal de bedoeling dat je dit soort vragen gaat stellen, dan kan je beter op een ander forum vragen.
toch wil ik je wel een tip geven.

je moet eerst bepalen wat je met die computer wilt doen.
wil je hem gebruiken voor games, fotobewerking, of office applicaties, internet

voor 2000 euro kan je toch een goede gamepc kopen.
wil je er gewoon mee internetten en office gebruiken, dan kan je beter een goedkopere kopen.

oke, wat eisen, een grote monitor... tja, das subjectief, loop eens een winkel binnen en kijk hoe groot je hem wilt hebben. 17", 19" of nog groter.
weet je de grote, ga dan naar het beeld kijken.
veel geheugen?? waarom. wat ga je er mee doen?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:26:
vereisten voor mij zijn in ieder geval een grote monitor, goede beeld en geluidskaart, surround sound , cd-brander en veel geheugen
Dan ga je met die woorden naar de plaatselijke pc winkel :)

Ben je niet van plan te gamen? (ga k ff vanuit omdat je nu n p166 hebt :)) Koop dan geen GF 4 TI, maar ipv daarvan bijv een TFT scherm oid.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Koop de mijne maar.. ik moet er vanaf.. hij is ook niet duur..
AMD athlon 1000 Mhz 256 SDRAM 20 gig hdtje

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 22:45

Blaz0r

:)

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:26:
Neem bijvoorbeeld Iiyama 19", ati radeon 9700pro, creative audigy sound card, Plextor cd writer en Corsair pc3200 geheugen ofzo

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

job

Blaz0r schreef op 29 augustus 2002 @ 18:29:
[...]

Neem bijvoorbeeld Iiyama 19", ati radeon 9700pro, creative audigy sound card, Plextor cd writer en Corsair pc3200 geheugen ofzo
das zeker een mooie gamepc.
maar misschien wel errug overkill voor de topicstarter.
dit soort adviezen is dus echt overbodig.

we weten niet eens wat hij ermee wil doen

Verwijderd

Welkom op GOT trouwens :P

Verwijderd

zo te horen heb je geen 2000euro nodig om aan de "betere computer dan jij laptop p166" te komen..., 1000 is denk ik zelfs voldoende, koop daarnaast een digitale camera ofzo, dan kan je mooie fotos maken en die bewerken op je "nieuwe" pc, maar dan moet je wel snelle geheugen kopen, ddr liefst en ook nog eens een snelle processor blaaaaaaaaaat........

goed, komt op neer dat we niet weten wat je wilt gaan doen met je nieuwe pc.... zal handig zijn als je dat erbij vertelt :)

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Probeer het eens bij Computerland. Die zitten toch ook in Eindhoven. Informatique is wel goed, maar redelijk duur..
Maar zoals jij zegt, dat je geen verstand hebt van computers lijkt het me onverstandig om alle onderdelen los te bestellen. Je moet dus kijken bij bedrijven die het beestje ook nog in elkaar schroeven. Daar hoef je je bij bovenstaande bedrijven geen zorgen over te maken..

Edit:
Lijstje van Computerland, de al kant en klare systemen.
Opruimsysteem XP1800+ Incl. oa. 17" monitor en printer! € 799,-
Computerland 'Budget' Systeem 1.7GHz € 899,-
Computerland 'Office' Systeem 1.7GHz € 1.299,-
Computerland 'All-Round' Systeem 2.0GHz € 1.599,-
Computerland 'Game' Systeem 2000+ € 1.899,-

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.