Ik wil een DVD SCSI gaan aanschaffe (SCSI bevalt me nog steeds ;-) Welke is aan te raden? Zelf zit ik te denken aan de Toshiba 1401 ...
Verwijderd
heb je veel andere keuzes dan ? 
- pioneer jah, maar die 103S is EOL en een opvolger is er (nog) niet volgens mij....
- pioneer jah, maar die 103S is EOL en een opvolger is er (nog) niet volgens mij....
Hmmm... Dan wordt het tijd dat ik een zaakie ga zoeken, waar ze deze voor een leuke prijs verkopen (< 400 ;-))
er is al wel een opvolger van die pioneer scsi
het is de
Pioneer DVD 304s 10x 40x SCSI Slot-in
en hij kost 410,00 by mycom
het is de
Pioneer DVD 304s 10x 40x SCSI Slot-in
en hij kost 410,00 by mycom
Na rose e cient spin
Hmmm 303s RULEZ is regio code vrij en 16 tot 20x DAE ( 6xdvd 32xcdrom )
niet meer leverbaar en erug gewild
304S SUCKS ASS is niet regiocode vrij en 4 ot 5x DAE ( 10xdvd40xcd-rom )
Ik had eerst een 303s was kapot is vervangen voor een 304s maar ben er niet blij mee helaas kan het niet anders.
Kleine note de pioneers zijn er maar enkele van in nederland en op dit moment kan ook mycom ze niet leveren geen enkele winkel kan eraan komen, hebben ze er een niet te duur meteen nemen want ze zijn ontzettend gewild en ontzettend schaars
Ik had eerst een 303s was kapot is vervangen voor een 304s maar ben er niet blij mee helaas kan het niet anders.
Kleine note de pioneers zijn er maar enkele van in nederland en op dit moment kan ook mycom ze niet leveren geen enkele winkel kan eraan komen, hebben ze er een niet te duur meteen nemen want ze zijn ontzettend gewild en ontzettend schaars
.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 22:09 schreef harley het volgende:
Kleine note de pioneers zijn er maar enkele van in nederland en op dit moment kan ook mycom ze niet leveren geen enkele winkel kan eraan komen, hebben ze er een niet te duur meteen nemen want ze zijn ontzettend gewild en ontzettend schaars[/quote]Wat is DEA, hoor iedereen hierover praten, maar niet wat het is
Kleine note de pioneers zijn er maar enkele van in nederland en op dit moment kan ook mycom ze niet leveren geen enkele winkel kan eraan komen, hebben ze er een niet te duur meteen nemen want ze zijn ontzettend gewild en ontzettend schaars[/quote]Wat is DEA, hoor iedereen hierover praten, maar niet wat het is
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ik heb mijn 303S inderdaad bij mycom vandaan gehaald. Heb er dus wel 2 maanden op moeten wachten
Verwijderd
Ik heb dus een 304s pioneer aangesloten op een adaptec2930cu scsi kaart, en deze kan geen Arita cdrw'tjes lezen, jaah .
10x40UScsi. a7v.th.
Maar ja ik had eerder een vraagje ken iemand een site waar je de regiovrij makende firmw. kan downen. he. Trouwens ik had de mijne ook bij mycom gehaald en was rechtstreeks leverbaar. F410,00
Alvast toppie en Harley hij doet het toppertje hoor je. hallo. dus vandaar. maar ja.
En de pioneer 304s Rulez gewoon...
hoe zet je dat logo linkss onder reply
10x40UScsi. a7v.th.
Maar ja ik had eerder een vraagje ken iemand een site waar je de regiovrij makende firmw. kan downen. he. Trouwens ik had de mijne ook bij mycom gehaald en was rechtstreeks leverbaar. F410,00
Alvast toppie en Harley hij doet het toppertje hoor je. hallo. dus vandaar. maar ja.
En de pioneer 304s Rulez gewoon...
hoe zet je dat logo linkss onder reply
dfan ga maar eens naar bijvoorbeeld nero ofzo en probeer er maar eens on the fly mee te branden met die ouode van mij kon je op 12x on the fly branden als mijn 303 las
mijn 304 ( mijn tweede alweer ) kan maar op 4x 5x lezen dus 2x on the fly schrijven
is voor mij NIET toppie nu kan ik nkl weer een losse cd-rom speler aanschaffen
mijn 304 ( mijn tweede alweer ) kan maar op 4x 5x lezen dus 2x on the fly schrijven
is voor mij NIET toppie nu kan ik nkl weer een losse cd-rom speler aanschaffen
.
Ik heb ook lang gewacht op de SCSI 10x40 DVD-speler van Pioneer, maar toen ik de benchmarks zag heb ik toch maar het 16x40 IDE slot-in model gehaald.
Zowel sneller in alles, als goedkoper.
En hier regiovrij te maken.
Zowel sneller in alles, als goedkoper.
En hier regiovrij te maken.
Verwijderd
UTmachine: ik wilde aanvankelijk ook die 1401 kopen, maar ik heb toch maar de 1402 besteld (bij toshiba-europe.com) omdat daar wel een (regiovrij-) hack voor te krijgen is en voor die 1401 niet.
had ook liever scsi gehad maar ja ...
de IDE is ook erg goed (stil e.d.) staat op storagereview.com
had ook liever scsi gehad maar ja ...
de IDE is ook erg goed (stil e.d.) staat op storagereview.com
Ik heb zelf een Pioneer 303S en ik ben daar erg tevreden mee. De geluidskwaliteit bij het afdraaien van CD's vind ik merkbaar beter dan bij m'n Plextor UltraPlex 40.
Femme ik hoop voor je dat ie nooit kapot gaat want dan krijg je net als ik een 304s
en then you're screwes 
nu moet ik wel een plextor40ti halen omdat ik op 8x on the fly wil kunnen branden !
nu moet ik wel een plextor40ti halen omdat ik op 8x on the fly wil kunnen branden !
.
Pagina: 1