ik heb een pent 4 met asus p4t-e moederbord en daar zat een cd bij met de drivers voor de ide controller. sinds ik deze drivers geinstalleerd heb krijgen ik i/o fouten op mijn 2de hdd.
als ik ze wil verkennen in windows verkenner duurt het eerst een paar minuten voor hij de inhoud weer kan geven en eenmaal hij de inhoud heeft weer gegeven en je wil een map openen geeft hij 80% kans een i/o fout.
dus ik dacht ik verwijder de driver gewoon en dan is het wel opgelost. niets is minder waar ik heb het probleem nog steeds. zelf na formateren van de eerste schijf en daar een nieuwe windows op te zetten.
ik heb windows xp zoals eerder gezegd een asus p4t-e mb en 2 hdd's van maxtor.
is er iemand die dit als een heeft gehad ??
als ik ze wil verkennen in windows verkenner duurt het eerst een paar minuten voor hij de inhoud weer kan geven en eenmaal hij de inhoud heeft weer gegeven en je wil een map openen geeft hij 80% kans een i/o fout.
dus ik dacht ik verwijder de driver gewoon en dan is het wel opgelost. niets is minder waar ik heb het probleem nog steeds. zelf na formateren van de eerste schijf en daar een nieuwe windows op te zetten.
ik heb windows xp zoals eerder gezegd een asus p4t-e mb en 2 hdd's van maxtor.
is er iemand die dit als een heeft gehad ??