Op mn msi k7t pro2 mobo met een 1700 xp ik zit al op de 1900 xp en wil nog verder ik merk amper temp verschil bij de cpu koelers rond de 40-45 graden, hoever raden jullie aan dat ik mn fsb kan zetten? hij staat nu op 145 en kan tot 165
Verwijderd
Er zit nooit een garantie op hoever je kan overklokken, gewoon veel proberen en kijken tot hoever je kan gaan
ja en strax brand mn processor kapot. daarom wil ik weten of iemand ook enige ervaring
hierien heeft.
Verwijderd
Dan moet je dus niet gaan tweaken...Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 18:32:
ja en strax brand mn processor kapot. daarom wil ik weten of iemand ook enige ervaringhierien heeft.
Mijn advies: Lees de faq, daar staat je antwoord.
Verwijderd
Luister schatje..Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 19:15:
oke dan schatjes
De vraag "Hoever kan ik overklokken?" zou die al een x gesteld zijn denk je? En hoevaak dan?
Het is gewoon irritant als je uit een topictitel al op kan maken dat iemand ff snel een antwoord wil zonder zelf ook maar 1 stap te zetten. That's all.. En als je niet wil dat je proc dood gaat, dan moet je er niet aan beginnen. Das niet bijdehand bedoeld, das gewoon een feit. Het brengt nou eenmaal risico's met zich mee.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()