Toon posts:

Hulp bij nieuwe HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb nu een 6,5 GB harddiskje hangen in mijn PII-350. De laatste tijd moet ik de hele tijd games eraf gooien en er weer op zetten, en daar wordt ik zo onderhand een beetje ziek van. Daarnaast worden de prestaties van mijn systeem er natuurlijk ook niet beter op. Ik wil nu een nieuwe harddisk erbij zetten, maar ik weet nog niet precies wat. Wat raad je me aan?

De huidige specs:

PII-350
Abit BH6 moederplank
Intel I740
6,5 GB HD
17" Monitor
CD-ROM & CD-Writer

Alvast bedankt!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik (en vele met mij) zeg: koop een IBM!
En dan het liefst eentje uit de DTLA-serie.
VErkrijgbaar tot 75GB dus dat moet voldoende zijn

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik kan IBM aanbevelen, heb zelf nu een Maxtor DiamondMAX+ 40.9 GB 7200 Rpm :o
Deze bevalt zeer goed, maar weinig lawaai..... seagate hardeschijven hebben wel eens last van lawaai (rattelen) :r

Whatever.

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
Seagate's ratelen inderdaad als een gek, ik heb trouwens praktisch dezelfde systeem config en ik ben ook van plan om een IBM erin te zetten (ik zat te denken aan 30gig dat moet voorlopig genoeg zijn)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 13:47 schreef meendering het volgende:
Ik kan IBM aanbevelen, heb zelf nu een Maxtor DiamondMAX+ 40.9 GB 7200 Rpm :o
Deze bevalt zeer goed, maar weinig lawaai..... seagate hardeschijven hebben wel eens last van lawaai (rattelen) :r[/quote]Is maxtor dan van IBM?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 15:38 schreef FrankGuthrie het volgende:
Is maxtor dan van IBM?[/quote]Je hoeft toch geen IBM te hebben om een IBM te kunnen aanbevelen?
Pagina: 1