Toon posts:

Niet eerlijk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de goede plek is om te klagen, maar...

nieuws: Opnieuw schending GPL in multimediasoftware

Ik - augustus - geef om 09:11 uur een reaktie.
Om 09:50 uur - 30 minuten later - geeft cyberdeck bijna dezelfde reaktie, alleen 20 reacties hoger.
(Hij heeft de tread dus niet doorgelezen).

Mijn posting wordt als "overbodig" gemodereerd, terwijl cyberdeck maar liefst 4 punten scoort.

Niet eerlijk! :P

Ik snap al niet waarom mijn (weinige) reakties nooit zichtbaar zijn in de threads (ik moet het niveau altijd op 0 zetten voordat ik mijzelf terug zie).
Komt dat omdat ik weer eens "overbodig" heb gescored?

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Je bent in ieder geval op de juiste plaats voor je klacht.

* KeX gaat de draad eens induiken

En als je klacht terecht is dan ga ik er wat aan doen en eventueel een collega aansporen om mee te helpen en vervolgens ga ik je feedbacken. Goed? :)

[edit1]
Draad staat sowieso wat scheef, maar eerst even de directe linkjes naar de reacties planten.

Reactie Topicstarter Augustus

Reactie cyberdeck
[/edit1]

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 29-08-2002 17:32 . Reden: ont-steno-en ]

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Je klacht is wat mij betreft terecht. Cyberdeck heeft inderdaad niet alles gelezen en geeft dezelfde info als jij in je reactie geeft aangevuld met een waarschuwingsquote over de in de programmatuur opgesloten spyware wat in feite offtopic is, want het handelt niet over dat programma. De vermelding dat dit een soortgelijk geval is is IMO een +2 waard en een +3 zou ik geen moiete mee hebben. De +4 voor cyberdeck is wat mij betreft zwaar onterecht en ondanks de toegevoegde kwoot blijf ik het een 0 dubbelpost vinden. De heren moderators die hier in mijn navolging wat aan gaan doen pakken ook vast de rest van de draad wel ff mee hè? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 29-08-2002 18:07 . Reden: niert -> niet ]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
*agreed with Kex*

Done :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
-1 dubbelpost voor cyberdeck en een nulletje voor /me (+3 is een mooie score voor deze reactie en stond al op +3, dus iets vaster gezet :) ) :P

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Cyberdeck staat nu op 0 (Dubbelpost), lijkt me wel goed.

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Die 0 dubbelpost is prima, het is de +3 waar ik nog over twijfel:
Iets dergelijks toont NeoAudio (spyware).
NeoAudio heeft gewoon de software van CDEX (opensource) aangevuld met spyware en adware.
Basic stukje informatie, geen schokkend nieuws en vast voor de mensen die zich er voor interreseren allang bekend. das +1, aangezien er ook mensen zijn die het niet weten.
Dit is gewoon onderbouwing, maar ook een stapje richting de +2, niet genoeg voor de volle +2 thouh.
Hoeveel verdien je aan zo'n spyware/adware toevoeging?
Een kleine poging tot het starten van een discussie of iets dergelijks. Dat zet de zaak bij mij op een nette +2.

-1 overgewaardeerd van mij. Van +3 --> +2. Niet op persoonlijke gronden, voor de duidelijkheid.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Keurig, zo werkt TMF _/-\o_
Ik heb niet zoveel kennis van zaken in deze maar er staat nog meer scheef, bijv. de reactie van de alombekende Wouter T. (kennen we die?)
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=586539
op +4 en nog wel meer reacties.

Uit de FAQ
2-4: Interessant, informatieve, inzichtvolle postings. Reacties die zo interessant zijn dat een bezoeker ze bij wijze van spreke zou moeten lezen, verdienen een +4.
Ja, kunnen we hier eens stevig over discussieren?
Ik vind niet zo heel snel een reactie +3 waard laat staan +4.
Ik heb meestal kennis van zaken in de draden waar ik mod/of reageer dus vind het heel snel bekende koek, +3, +4 wordt dan moeilijk, wat zijn jullie meningen daarover?

<tijd over, wat moet ik er mee doen :? >

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die Wouter T moet hard aangepakt worden idd. :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1