[AK75] waarvoor is die dipswitch?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Heb net dit bordje gekocht, ben hem aan het inbouwen, en zie dat er bij de cpu nog een dipswitch zit.
maar staat verder niet hoe dezze in te stellen is. (en in de online manual wordt er niet over gesproken, alleen dat hiermee de ratio ingesteld kan worden)..

nou ga ik ervan uit dat het auto-detect werkt, en ik vanuit de bios de cpu kan instellen, maar toch vraag ik me af wat ik met die dipswitch kan doen.

Aopen is zelf niet verhelderend, de search leverde niets op en heb geen manual (alleen de online, en daar staat het niet in).

kan iemand vertellen wat het wel moet zijn?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ratio = multiplier :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
dat snap ik, maar ik kan nergens vinden hoe hij moet staan (hij kan op on, off of ergens daartussen in).

beetje vaag, staat namelijk ook niet bij hoe de settings voor een bepaalde multiplier moeten zijn.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Vaag.. Staat dat niet ergens op de mobo uitgeprint in zo'n wit tabelletje :?

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Terw_Dan schreef op 29 augustus 2002 @ 17:23:
Aopen is zelf niet verhelderend, de search leverde niets op en heb geen manual (alleen de online, en daar staat het niet in).
Weet je dat wel zeker? Check pagina 22 :X ;)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
hmmm, deze was ik nog niet tegen gekomen. ging uit van de online manual die op de cd stond.

maarja cpu default = max multiplier die je kunt instellen, dus schiet er weinig mee op
Pagina: 1