eigen reacties altijd zichtbaar op tweakers.net ??

Pagina: 1
Acties:

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
is het misschien een goed idee om er voor te zorgen dat je eigen reacties altijd zichtbaar zijn op tweakers.net? (ongeacht het niveau)

of is dat niet gewenst (preference dan misschien)
moet toch niet moeilijk zijn, toch (aan de hand van log-in)

niet dat het mij vaak overkomt, maar is toch interessant om te zijn hoe laag ze je posting soms maken (vooral bij postings die soms een omweg naar boven maken)

(Ik lees normaal altijd op nivea 1 vandaar)

Jake

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>(Ik lees normaal altijd op nivea 1 vandaar)[/quote]ja, das goed voor je handen ;)

Lijkt mij ook niet zo'n verkeerd id, maar als je weet dat je posting in die draad staat en je ziet hem niet (meer), dan kun je zelf het niveau wel ff aanpassen.

• Jake
  • Niet online
Dat is dus wat ik nu idd doe, maar het leek we wel handig dat het automatisch ging.
(ik denk dat meer mensen wel handig vinden)

Jake

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En hoe wil je dat zien als je bijv. standaard op 1 kijkt en je hebt gereageerd op een posting die op 0 is gemodereerd. Moet die hele subthread dan zichtbaar worden tot je eigen posting? Zoja dan wordt 't weer veel te ongewikkeld ivm dbase server performance (elke keer de thread tree's afqueryen voor eigen postings).

Ik kan je eigen postings er wel meteen uitvissen maar dan zie je de parent niet als die lager is dan het niveau waarop je kijkt.

-(0 parent)
   -(0 eigen posting)
      -(+1 child)
-(+1 parent)
   -(+1 child)

=>

Vanaf niveau 1 met eigen postings altijd zichtbaar:

-(0 eigen posting)
   -(+1 child)
-(+1 parent)
   -(+1 child)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Kunnen je eigen posts mischien een kleurtje krijgen.
zoekt wat makkelijker.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Jake
  • Niet online
als het te 'moeilijk' (langzaam dus) is dan hoeft het natuurlijk niet.
Ik dacht dat het simpel zou zijn (met mijn beperkte kennis van de opbouw van tweakers.net) omdat ie bijvoorbeeld ook zorgt dat je niet kan moderaten als je zelf gereplied hebt
ik weet niet 100% zeker maar is het nu toch zo dat als de parent op 0(nul) komt dat dan alle childs ongeacht de score verdwijnen als je op niveau 1 kijkt, zo raken je dus ook je eigen postings uit het zicht ook al zijn ze hoog genoeg. (ik kijk 'natuurlijk' genest)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Je kun natuurlijk ook in je prefs. het laagste niveau kiezen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jake
  • Niet online
ja maar dan zie je zoveel onzin
je eigen onzin, of de onzin waar je zelf op reageert is natuurlijk wel leuk
Pagina: 1