Ik wil een autoradio in mijn scooter in gaan bouwen. De speakers wilde ik (waarschijnlijk op een mdf plaat) onder mijn voorkap bevestigen. Ik wilde ze bewust niet onder mijn buddyseat, want ik wil mijn radio gebruiken als ik aan het rijden ben. Als ze onder mijn buddy zitten klinkt het zo gedempt. De autoradio komt wel onder mijn buddyseat. Nou wilde ik vragen hoe ik mijn speakers waterdicht kan maken. Ik dacht eraan om plastic of folie ofzo om de speakers heen vast te maken. Ik weet nog niet of het allemaal gaat lukken; ben alles nog een beetje uit aan het vogelen. Graag wilde ik jullie advies over het waterdicht maken en inbouwen van de speakers.
je moet gewoon MB Quartz halen, die hebben plastic speakers..
Gewoon plastic achter het bescherm kapje doen?
Idd, hij zegt toch niet dat ie het alleen tijdens het rijden gaat gebruiken ???aniel05 schreef op 29 augustus 2002 @ 17:22:
Ik wist dat dit soort reacties zouden komen.
Reageer dan aub niet!
Ontopic:
Het is wel mogelijk, maar ik denk dat het wel moeilijk word. Als je er plastic omheen doet, hoor je slecht geluid. Is er onder je stuur geen ruimte ofzo?? (droog plekje)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
discussiëren over vraag, of anders niet reageren.
Simpele regel en je doet er slim aan je eraan te houden.
edit: ik heb even lopen snoeien.
Ik ben niet al te vrolijk vandaag, mensen die er op gokken dat ik niet serieus ben worden getrakteerd op een OW.
Simpele regel en je doet er slim aan je eraan te houden.
edit: ik heb even lopen snoeien.
Ik ben niet al te vrolijk vandaag, mensen die er op gokken dat ik niet serieus ben worden getrakteerd op een OW.
je hebt van die speciale speakers voor op boten; marine speakers.
ook van pioneer...
die zijn spatwaterdicht
ook van pioneer...
die zijn spatwaterdicht
¯\_(ツ)_/¯
Keb inmiddels 2 paar speakers gekocht, nu alleen nog ff inbouwen.
Pioneer TS-G1355 en de JVC CS-V6930.
Pioneer TS-G1355 en de JVC CS-V6930.
Je hebt ze al gekocht, maar kan je niet gewoon iets meer centjes uitgeven voor waterdichte speakers?
Ga iig voorzichtig met kit aan de slag om/achter je rooster.
En plastic ervoor dempt je geluid en kan gaan trillen tegen het rooster aan.
Geen gehoor dus.
Je zou kunnen kijken of je beschermkappen kan fixen die je over het rooster heenzet als het pl%^resweer is.
Enneh... subje onder zadel?
Ga iig voorzichtig met kit aan de slag om/achter je rooster.
En plastic ervoor dempt je geluid en kan gaan trillen tegen het rooster aan.
Geen gehoor dus.
Je zou kunnen kijken of je beschermkappen kan fixen die je over het rooster heenzet als het pl%^resweer is.
Enneh... subje onder zadel?
Wise enough to play the fool
Anoniem: 63431
Weet niet of het een idee is, maar voor cabrio's zijn er speciale luidsprekers opAnoniem: 48341 schreef op 29 augustus 2002 @ 17:18:
Ik wil een autoradio in mijn scooter in gaan bouwen. De speakers wilde ik ........
de markt die , ** tegen een vochtige omgeving ** kunnen.
Misschien kun je daar eens informatie over inwinnen
Suc6
Nee, ze worden niet zo snel gejat. Mijn speakers zit achter mijn kappen dus als ze die willen jatten, moeten ze heel die kap losschroeven. En mijn autoradio zit in een houten box in mijn buddy dus die kan ik er altijd uitnemen in 'ongure buurten'.
Die JVC boxen geven zelf al genoeg bass, dus een subje heb ik niet nodig.
Die JVC boxen geven zelf al genoeg bass, dus een subje heb ik niet nodig.
Pagina: 1