"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
ik heb ergens gelezen dat je het met quake3 ook kan als je wat dingen aanpast in de configfile maar weet niet meer precies waar....
Buts
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Veel (vrij) nieuwe Direct3D spellen ondersteunen dit wel, in het menu waar je de resolutie kiest staan dan ook de multi monitor resoluties als 2560x1024. Het ligt dus een beetje aan het spel. Met Giants is het mij wel gelukt, met die spellen die jij noemt heb ik echter geen ervaring...
nee, die spellen ondersteunen dit (waarschijnlijk) niet
Q3 wel
voor een duidelijk en compleet antwoord kun je denk het beste ff een move naar SP vragen
Q3 wel
voor een duidelijk en compleet antwoord kun je denk het beste ff een move naar SP vragen
Verwijderd
weet niet of het kan, volgens mij regelt windows dit toch, als de optie in het spel staat moet het kunnen neem ik aan, misschien moet je even op de website van het spel kijken, ik koop binnenkort ook deze kaart, ben zeer benieuwd, zal het wel gaaf vinden als het kan.
Pagina: 1