Toon posts:

Atx 230 of 300 watt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn bijgeleverde atx voeding uit de kast gehaald.

Op de achterkant zit een groene sticker met 230 volt, en op de zijkant staat lc-a300watt voeding.

En max output is 300. Dus wat is het nou?

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
230 volt en 300 watt :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke :P tnx bythe er zit een los schroefje in de voeding. is dit erg? want als ik de voeding uitelkaar ga halen dan verloopt me garantie op dat ding.

whoppa hij`s eruit was een stukje popnagel.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

dan zou ik hem gewoon terugbrengen.. los schoefje op een fout contactje + spanning = flits voeding weg...

Verwijderd

Topicstarter
Ps gaat het fannetje ook draaien als je hem op het stroom hebt gedaan, maar nog niet gemonteerd hebt op de mobo.

Dus voeding los op stroom?

want hij draait niet bij mij

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 17:21:
Ps gaat het fannetje ook draaien als je hem op het stroom hebt gedaan, maar nog niet gemonteerd hebt op de mobo.

Dus voeding los op stroom?

want hij draait niet bij mij
Dan HOORT een fan te gaan draaien, alsie dat niet doet raakt je voeding oververhit en gaat ie snel dood.
Gewoon terugbrengen of andere fan erinzetten [ben je wel je garantie kwijt!]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• DeVoTioN
  • Laatst online: 07-03-2022
bij mij gaat er geen fan draaie hoor als er geen mobo aan hangt ;)

Verwijderd

Das niet waar, een fan in atx voeding gaat pas werken wanneer de voeding "aan" gaat. Een atx voeding gaat aan via je mobo, met de daarop aangesloten powerknop.

Het is dus normaal dat de fan van een atx voeding niet draait als je hem niet op het mobo hebt aangesloten, hij kan dan immers nog niet aangezet zijn.

ALs je voeding stroom geeft en je computer gaat dus aan, en dan draait de fan nog niet. Dan is er inderdaad iets verkeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Oke tnx dus hij doet het zover
Pagina: 1