herfstvakantie :(

Pagina: 1
Acties:

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Deze hele week zijn meer dan 20 koeien (7400 MHz) niet aan het grazen, door die stomme hersftvakantie :(

Het wordt nog erger nu ik ook geen les heb met mijn klas waarin 22 (TWEEENTWINTIG) meisjes zitten.

Balen is dat.

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 19:59
hoe kan jij nu balen???? met 22 meisjes in de klas moet jij echt de gelukkigste man op aarde zijn!! ik ben echt jaloers op je.

ik studeer namelijk Hogere Informatica, en bij ons op de opleiding hebben we 4 meisjes (van de 100 studenten). :-(((((((((

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:16
Hey, waar studeer je? Ik zit op de HEN, 3e jaar (currently op stage dus mij zie je daar niet).

https://niels.nu

• f1r3b4ll
ikke? op de NHL in Leeuwarden. supergezellig enzo, maar er is 1 ding wat ik mis: BABES!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waarom kiezen zo weinig tot geen (mooie) vrouwen voor een studie in de IT ??? :(

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Topicstarter
Tja dat vraag ik me ook af. Ik heb het gigantisch enorme geluk dat ik met mijn TI opleiding, bij een klas met Secretaresses ben geplaatst.

Vertel me wat over het NHL! Een dude die ik ken studeerd er ook. Die baalt behoorlijk. En dan kom ik met mijn mooie verhalen aanzetten :+

Verwijderd

Als jullie nu allemaa zo graag BABES willen zien, waarom gaan jullie dan niet gewoon na jullie studie, de automatisering van een ziekenhuis regelen. Dan zit je ook continu tussen de BABES.

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

is school de enigste plek waar jullie babes kunnen ontmoeten ofzo??? Er is toch ook nog zoiets als uitgaan, werken, enz... of niet soms

Merkez

• f1r3b4ll
ja, tuurlijk, maar het grootste gedeelte van de week zit je natuurlijk op school, dus zou het leuk zijn als je een beetje vrouwvolk bij je had ;-)))

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Luxe-probleem zie ik alweer.
Ik heb geen herfstvakantie..... :(
Pagina: 1