Ik zit met een serieus rot probleem, en dat is dat er geen firewire kaarten geinstalleerd kunnen worden op mn systeem. Tenminste, zo lijkt het.
Ik had eerst een safeway kaartje geprobeerd. Bij het installeren krijg ik de melding dat er een 1394 apparaat is gevonden, en vervolgens na even zoeken komt er een foutmelding:
dus ik heb een Dynalink besteld, maar nu heb ik dus wéér hetzelfde! 
Ik heb andere slots geprobeerd, handmatig gezocht naar drivers, op internet gezocht naar drivers, maar (bijna) overal hoor ik alleen maar over werkende dynalinks in XP...
Ik heb tussendoor Win2000 even geinstalleerd, maar daar doet de kaart het (ogenschijnlijk) wel...
Wat zie ik over het hoofd of kan ik doen in XP?
(Mn iPod die een der dagen komt moet wél hier gebruikt kunnen worden
)
Systeem: XP Pro op een classic athlon 800@950, Asus K7v mobo, 256 pc133 (verder niks dat iets uit zou moeten maken)
Ik had eerst een safeway kaartje geprobeerd. Bij het installeren krijg ik de melding dat er een 1394 apparaat is gevonden, en vervolgens na even zoeken komt er een foutmelding:
Kaartje omgeruild, maar zelfde resultaat. Ok dacht ik, safewayCannot install this Hardware
The hardware was not installed because the wizard cannot find the necessary software.
Click back if you have installation media bla bla bla
Ik heb andere slots geprobeerd, handmatig gezocht naar drivers, op internet gezocht naar drivers, maar (bijna) overal hoor ik alleen maar over werkende dynalinks in XP...
Ik heb tussendoor Win2000 even geinstalleerd, maar daar doet de kaart het (ogenschijnlijk) wel...
Wat zie ik over het hoofd of kan ik doen in XP?
(Mn iPod die een der dagen komt moet wél hier gebruikt kunnen worden
Systeem: XP Pro op een classic athlon 800@950, Asus K7v mobo, 256 pc133 (verder niks dat iets uit zou moeten maken)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you