Toon posts:

V6800 deluxe 9% sneller d.m.v. deton6.35!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt verbaasd over hoeveel procent het qua snelheid van je geforce scheelt als je of de standaard 3.75 drivers gebruik of de deton 6.35!

Eerst haalde ik 4164 3dmark punten en nu met de nieuwste detonator driver(6.35) haalt ie zelfs 4533!!:):) (ik kijk uit naar de volgende driver!)

Systeem:
Duron 650@656 (uit zichzelf gegaan)
A7V
128 mb
Asus V6800 deluxe

compare: http://www.madonion.com/compare.shtml?802923

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ja 1 ding moet je NVidia nageven, hun driverteam is geniaal. Nu hoor je veel mensen zeggen: Ze brengen elke dag een nieuwe driver uit en door de bomen zien we het bos niet meer bla bla bla bla, we kunnen beter blij zijn dat ze er zoveel aandacht aan besteden want op deze manier wordt toch elke keer je videokaart weer een stukkie sneller :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Owja...
als ik mijn v6800 wil overklokken hoe heet mag ie dan worden?
hij wordt nu al zo'n 61 graden na 3dmark200 en een tijd UT-en. Ik heb geen extra koelers in de kast hangen.
Hoe heet mag de geforce worden?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Goeie vraag, ik heb er met een beetje gehobbie een Golden Orb opzitten ( 1 pci slot foetsie ) dus die zal wel een graadje of 30? zijn.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Zeg Wakisch2, 4500 is niet genoeg. Ik heb hetzelfde systeem, en heb 4850. O, wacht eens, dat was 650@700. Maar dan nog, is dat 300 punten verschil?

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ligt het aan Windows ME. Ik heb namelijk constant problemen met deze klote versie van windows! Ik ben op zoek naar windows 98 SE. Na een uurtje of twee wordt het hele systeem langzaam: schokkende muis, schokkende mp3tjes enz.
Maar Fox555 heb jij dan toevallig ook niet je v6800 overgeklokt? En die 50 MHz kan best wel veel uitmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe krijg ik de originele koeler eraf? Of gaat dat heel erg makkelijk? Hij wordt nu al zelfs soms 63 graden! Vind het wel erg warm hoor!

Verwijderd

Hoe weet je hoe warm hij wordt, heb je daar een special meter voor. Of is dit een standaard optie die ik og niet heb gevnden
Pagina: 1