Welke Headset/Koptelefoon voor max €25?

Pagina: 1
Acties:

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Hey guys,

Ik zoek een headset, mag max €25 kosten.

Het gaat mij vooral om dat ie goed geluid geeft bij spellen.
(zoals cs, maar ook de rest natuurlijk).

Ook moet ie wel lekker zitten.

Zelf dacht ik aan de Labtec Axis 502 Stereo.
(zit er ook meteen een microfoontje bij en de draad is 2.4m)

Graag een draad van minimaal 1.6m, want zover is het van mijn audio outpu naar mijn hoofd (oren).

Dus iemand een ideetje, betere, voor gelijke prijs, misschien goedkoper.
Microfoontje is absoluut niet verplicht.

Verwijderd

tjsa, €25 is niet echt veel, maar misschien is dit wat, het is wel zonder mic.
http://www.sennheiser.nl/shop/productdetail.asp?id=1629 of
http://www.sennheiser.nl/shop/productdetail.asp?id=1515

kijk ook verder ff rond op www.sennheiser.nl :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2002 16:22 . Reden: meer info ]

Verwijderd

hij zegt headset of ben ik nu gek :? :P Trouwens hij zegt onder de 25 euro deze zijn 25.21

Verwijderd

ze zijn 25,21 hoor, ja die 21 cent. lekker verschil.

• SaiBork
heb al bij schop een modje gvraagd of de titel veranderd kan worden, maar gebeurt nog niet echt

en er staat ook Microfoontje is absoluut niet verplicht.
dus koptelefoon of headset, voor €25 max.
25,?? is voor mij nog € 25 ;)

en btw mastertje, aan jou heb ik nog minder hoor :P

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
SaiBork schreef op 29 augustus 2002 @ 16:27:
heb al bij schop een modje gvraagd of de titel veranderd kan worden, maar gebeurt nog niet echt

en er staat ook Microfoontje is absoluut niet verplicht.
dus koptelefoon of headset, voor €25 max.
25,?? is voor mij nog € 25 ;)

en btw mastertje, aan jou heb ik nog minder hoor :P
Koop een leuke Sennheiser HD470. Kost iets meer, 35 euro bij de IT's. Maar het is gewoon een heel leuke headphone met zeer acceptabel geluid voor pc games. En hij ziet er wat mij betreft redelijk blits uit. Heb hem 2 jaar gehad.

http://www.sennheiserusa....oducts/headphones/470.htm

Je doet misschien meer dan 2 jaar met zo'n ding, dan mag je daar gerust een normaal bedrag aan uitgeven... Die Sony's die een jaar geleden 50 piek kosten zuigen gewoon, snel overdrived, slechte frequentieresponse, en erg non linear...

[ Voor 0% gewijzigd door Yokozuna op 29-08-2002 16:44 . Reden: linkje ]

• Tacoos
  • Laatst online: 13:12

Tacoos

i am i

Probeer anders eens een philips SBC HS501.
Kost 17 euro ofzow.

Ik gebruik dat ding op 't werk en heb 'em dus vaak lang op.
Doordat de beugel niet op je kop zit, maar in je nek ligt gaat 'ie niet snel irriteren.

Hij klinkt (zeker voor z'n geld) erg goed.
En ik gebruik thuis een Sennheiser HD 570.
En je houdt nog geld over voor een mic-je misschien??

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

• SaiBork
wat gebruiken jullie dan?
kan me niet voorstellen dat er maar 3 mensen een koptelefoon gebruiken.

wat gebruiken jullie bij het lannen?

Verwijderd

SaiBork schreef op 29 augustus 2002 @ 17:16:

nou, ga er maar vanuit dat bijna iedereen die lan's bezoekt met een koptelefoon werkt

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Ik gebruik een Ixos dj1003, maar dat is te duur voor je. Dus reageer ik niet.
Waarschijnlijk gebruiken veel tweakers een headphone boven de €25.-.

Verwijderd

Ik heb in een ver verleden een sennheiser hd435 aangeschaft, was niet echt duur en geeft best mooie kwaliteit geluid..

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37

NoTimeRemains

I know

weet iemand of die sony's van outdoor een btje goed zijn?

This is the Way.

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:28:
Ik heb in een ver verleden een sennheiser hd435 aangeschaft, was niet echt duur en geeft best mooie kwaliteit geluid..
Volgens mij zijn er weinig/geen bekende koptelefoons zo goed als een Sennheiser in dezelfde prijsklasse. Ik heb zelf de hd433 die gewoon goed geluid geeft, zit comfortabel, 3m OFC koper snoer (veel beter dan draadloos) wat wil je nog meer voor ongeveer 25 euro?

• SaiBork
nou ik heb nu dus voor 22,99 de sennheiser hd 433 gekocht (bij megapool)
op sennheiser site is exlusief btw ;)

en ik vind het geluid echt wel goed hoor :D

• Yokozuna

Een Sennheiser HD250, maar die kosten 350 gulden ofzo.
Volgens mij zijn er weinig/geen bekende koptelefoons zo goed als een Sennheiser in dezelfde prijsklasse.
Grote merken: Sennheiser, BeyerDynamic, AKG en in de hogere prijsklasse maakt Sony ook aardige koptelefoons.

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
Ok je wil dus max 25 uitgeven, dan gewoon de meest simpele Philips hoofdtelefoon SBC HP550. Wil je echter wat meer kwaliteit (en snoerloos) ga dan voor de PHILIPS SBCHC8410 (is slechts 59 euro). Met snoer moet je voor deze gaan PHILIPS SBCHP820. En de reden dat ik allemaal Philips kies is omdat bij deze hoofdtelefoons de oorschelpen lekker groot zijn en om je oor heen passen en er tevens een lekkere stelband bij zit, en als je lange tijd een koptelefoon opmoet dan is dat echt wel lekker. Heb zelf nu net de draadloze gekocht (had eerst de met snoer die 820) en dat bevalt toch echt perfect, je kunt tot 100 meter afstand perfect ontvangen.

PS: het topmodel in deze serie is door ear & eye boven professionele modellen geplaatst (enkele duizenden guldens prijsverschil)

Digital Media Junkie

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Gaer schreef op 31 augustus 2002 @ 12:37:
Ok je wil dus max 25 uitgeven, dan gewoon de meest simpele Philips hoofdtelefoon SBC HP550. Wil je echter wat meer kwaliteit (en snoerloos) ga dan voor de PHILIPS SBCHC8410 (is slechts 59 euro). Met snoer moet je voor deze gaan PHILIPS SBCHP820. En de reden dat ik allemaal Philips kies is omdat bij deze hoofdtelefoons de oorschelpen lekker groot zijn en om je oor heen passen en er tevens een lekkere stelband bij zit, en als je lange tijd een koptelefoon opmoet dan is dat echt wel lekker. Heb zelf nu net de draadloze gekocht (had eerst de met snoer die 820) en dat bevalt toch echt perfect, je kunt tot 100 meter afstand perfect ontvangen.

PS: het topmodel in deze serie is door ear & eye boven professionele modellen geplaatst (enkele duizenden guldens prijsverschil)
Ik heb die hp550 voor 15 gulden bij blokker gekocht en hij is best wel goed !!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Ik ben een beetje Sennheiser Fetisjist :P Dus dan zou ik adviseren om voor een van die Sennheisers te gaan :D

Die 437 is wel een fijn dingetje voor die prijs. Die Philipsen die Gaer noemt ken ik allemaal helaas niet, misschien zijn die ook wel goed.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Yokozuna
nigelator schreef op 31 augustus 2002 @ 12:43:
Ik ben een beetje Sennheiser Fetisjist :P Dus dan zou ik adviseren om voor een van die Sennheisers te gaan :D

Die 437 is wel een fijn dingetje voor die prijs. Die Philipsen die Gaer noemt ken ik allemaal helaas niet, misschien zijn die ook wel goed.
Gewoon een fatsoenlijke kopen, en niet zo gierig doen met geld. Geef gewoon 45 euro voor een koptelefoon. Das een mooie prijs en heb je een fatsoenlijk ding. Als je iets koopt koop dan iets fatsoenlijks.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Gaer schreef op 31 augustus 2002 @ 12:37:

Die SBC HP 820 is idd best goed :)
Hij heeft me +- 35 € gekost geloof ik, en ie zit heel comfortabel met een goed frequentiebereik.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Yokozuna schreef op 31 augustus 2002 @ 13:06:
[...]

Gewoon een fatsoenlijke kopen, en niet zo gierig doen met geld. Geef gewoon 45 euro voor een koptelefoon. Das een mooie prijs en heb je een fatsoenlijk ding. Als je iets koopt koop dan iets fatsoenlijks.
Ja duh, maare er staat 'voor max 25 euro' :) vandaar.
Vind het al knap dat je voor 25 euro uberhaupt al een Sennheiser kan krijgen :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• SaiBork
AAAHhh GUYS

READ!!!!
nou ik heb nu dus voor 22,99 de sennheiser hd 433 gekocht (bij megapool)
op sennheiser site is exlusief btw

en ik vind het geluid echt wel goed hoor
BTW eerst zo goed als geen replies en nu ik hem gekocht heb ineens wel :P

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Ok je wil dus max 25 uitgeven, dan gewoon de meest simpele Philips hoofdtelefoon SBC HP550. Wil je echter wat meer kwaliteit (en snoerloos) ga dan voor de PHILIPS SBCHC8410 (is slechts 59 euro).

Ik wil niet beweren dat ik veel verstand van koptelefoons of zo maar een ding weet ik wel: koptelefoons met snoer zijn in verhouding veel beter dan draadloze het zal me daarom ook niks verbazen als de Sennheiser hd433 dezelfde/betere geluidskwaliteit geeft dan de PHILIPS SBCHC8410 (die 'slechts' 59 euro is).

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 18:02

Mathizsias

Drizzt

Ik heb een Labtec Axis-302 met een goede geluidskaart, perfect voor gaming :) en niet duur (Soundblaster ofzo dus, ideaal)
Pagina: 1