(ik heb um hier maar gepost omdat ik nog niet zeker weet of het een netwerk probleem is)
Ik zat in windows en was ff op Got.net tekijken en plots start de computer opnieuw op.
Dat probleem heb ik wel vaker, ook als ik in een spel zit, en dus ook als ik in windows zit en bijna geen aplicaties open heb.
In het logboek van windows kan ik wel deze waarschuwing vinden (op dat tijdstip zat de computer vast):
Deze computer heeft automatisch het IP-adres voor de netwerkkaart met netwerkadres 0050BF29B058 geconfigureerd. Het gebruikte IP-adres is ***.***.**.***,
- bron: Dhcp
- gebeurtenis 1007 (staat bij informatie waarschuwing)
ik weet niet of dat er iets mee te maken heefd.
ik heb ook in het logboek een paar waarschuwingen staan:
Schijf *: is (bijna) vol. Mogelijk moet u een aantal bestanden verwijderen.
Alleen ik heb nooit een melding gekregen dat de schijf bijna vol is.
Kan dat er ook iets mee te maken hebben?
Dit stond er ook nog waarschijnlijk nog voor de spontane reboot:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. Meer informatie: .
- Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar geen beter gesultaat.
- Ik heb mijn geheugen getest met memtest ik heb ingesteld op 128mb en ik had verder geen aplicaties aan, ik had 512sdram geheugen in de pc op dat moment en ik heb getest voor ongeveer 3uur, maar geen errors.
- Nieuw bios staat erop.
- Nieuwste videokaart drivers.
- Via drivers geinstalleerd (nieuwste)
dit is mijn pc:
- Win2k
- AMD athlon XP 1800+
- ASUS a7v 133
- 512mb sdram 133
- Hercules Radeon 8500 LE 64mb
- 300w voeding
Ik zat in windows en was ff op Got.net tekijken en plots start de computer opnieuw op.
Dat probleem heb ik wel vaker, ook als ik in een spel zit, en dus ook als ik in windows zit en bijna geen aplicaties open heb.
In het logboek van windows kan ik wel deze waarschuwing vinden (op dat tijdstip zat de computer vast):
Deze computer heeft automatisch het IP-adres voor de netwerkkaart met netwerkadres 0050BF29B058 geconfigureerd. Het gebruikte IP-adres is ***.***.**.***,
- bron: Dhcp
- gebeurtenis 1007 (staat bij informatie waarschuwing)
ik weet niet of dat er iets mee te maken heefd.
ik heb ook in het logboek een paar waarschuwingen staan:
Schijf *: is (bijna) vol. Mogelijk moet u een aantal bestanden verwijderen.
Alleen ik heb nooit een melding gekregen dat de schijf bijna vol is.
Kan dat er ook iets mee te maken hebben?
Dit stond er ook nog waarschijnlijk nog voor de spontane reboot:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. Meer informatie: .
- Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar geen beter gesultaat.
- Ik heb mijn geheugen getest met memtest ik heb ingesteld op 128mb en ik had verder geen aplicaties aan, ik had 512sdram geheugen in de pc op dat moment en ik heb getest voor ongeveer 3uur, maar geen errors.
- Nieuw bios staat erop.
- Nieuwste videokaart drivers.
- Via drivers geinstalleerd (nieuwste)
dit is mijn pc:
- Win2k
- AMD athlon XP 1800+
- ASUS a7v 133
- 512mb sdram 133
- Hercules Radeon 8500 LE 64mb
- 300w voeding
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]