Toon posts:

[GBA]MKSS oranje intro scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 1 week Mario Kart Super Circuit voor de GBA.

In het begin het je het intro van het spel met een blauwe achtergrond.

Nu heb ik alle banen op 50, 100 en 150cc uitgeracet en gefinishd met een goede medaille.

Maar als ik nu het spel opstart krijg ik ipv een blauw achtergrondje tijdens de intro, een oranje achtergrond.

Hoe kan dat.

Hoort dit of is er gewoon iets mis met mijn spel of gba (ik heb er verder in het spel geen last van en daar is ook nix aan veranderd!!!).

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

dit hoort zo het is een extra kado

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Verwijderd

Topicstarter
serious???

wicked :)

maar is er trouwens ook nog een manier om al je results te wissen en opnieuw te beginnen (vond dat blauwe introschermpje ook veel leuker ;))

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

probeer eens alles in te drukkel ABLR enzo tegelijk als je hem aanzet (zoek het ff op in je boekje)

This space is occupied

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 23:21:

maar is er trouwens ook nog een manier om al je results te wissen en opnieuw te beginnen (vond dat blauwe introschermpje ook veel leuker ;))
Jah, het staat in het boekje van je GBA... (of van MKSS...)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Je moet gewoon alle cups met drie sterren uitspelen, dan krijg je weer een (donker)blauw introscherm :)

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
ja las het in het boekje van MKSS, maar vroeg me eigenlijk af of je de ghost-data ook apart kon deleten want dat komt nergens ter sprake!!!

en alle cups op 3 sterren en goud uitrijden is vrijwel onmogelijk, toch???

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je alle data wist, ben je ook de extra banen kwijt. Je moet dan weer in alle cups een gouden medaille halen om de extra cup te krijgen en daarna minimaal 100 muntjes in elke cup op de SNES banen te krijgen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:49:

en alle cups op 3 sterren en goud uitrijden is vrijwel onmogelijk, toch???
Alle cups met goud uitspelen is een waar eitje, het is bij mij al een uitzondering als ik een track niet als eerste uitspeel..., want als geoefende mariokarter op de SNES is het echt niet moeilijk om te winnen.

Om drie sterren te halen bij de SuperCircuit cups moet je gewoon goed snel crossen (R-knop), muntjes pakken en weinig fouten maken, gewoon vaak proberen en dan lukt het heus wel.

Wat ik echter wél onmogelijk acht is het halen van drie sterren bij sommige SNES-cups, daar lukt me het soms al niet om twee sterren te halen, laat staan drie...

www.nintendocasemods.com

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een cup met drie sterren uitspelen en géén goud halen is pas moeilijk ;).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ja als je op alles 3 sterren haalt (behalve snes cups) dan krijg je een donkerblauw introschermpje en een ander begindeuntje.
Pagina: 1