Toon posts:

Yo Tweakers ik heb ze weer NEO S370 !!! PIII >S370

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mannen tweakers ik heb er een zooi besteld in de USA, omdat ik hem toch zelf wilde hebben voor mijn ABIT BM6, heb ik er gelijk een paar extra besteld voor de coll. Tweakers !!!! De enige echte NEOS370 . Nu zal een PIII 800 mijn BM'metje gaan opfleuren . Voor de Gebruikers van Socket 370 waar volgens de spec's dus geen PIII op kan ! WEL DUS !!! met de NEO !! groeten en mail me ik heb er maar een paar dus wie 1st komt ......
cyberedje@hotmail.com

Verwijderd

Mijn Celeron FC-PGA werkt prima op een ZM6 zonder converter. Je hebt inderdaad voor een PIII wel een convertor nodig. Maar voor het geld waarmee je een PIII 800 gekocht hebt had je ook een Duron+moederbord kunnen kopen. Presteert overgeklokt minstens zo goed, en je beschikt over ATA100 etc. Nu zit je met een oud moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
Ja alleen word het straks nog leuker als de Celeron 2 komt !!! zit je ook vrij goedkoop !! . Tja en wat is oud ! die BM draait hier prima als servertje en die NEO is een leuke uitdaging ! je kunt hem ook op een Slot1 adapter gebruiken ! dus ook nieuwe mogelijkheden....... BE6 !!!!!!!!!!!!
Greetz
Cyberedje

Verwijderd

hoera

Verwijderd

Je doet ook echt alles om die sjit kwijt te raken he>? Op een BE6 gebruik je gewoon een Abit Slocket 3 ken je jouw voltage ook nog véél hoger zetten! En in dual modus liepen die dingen niet lekker, kijk maar in de Computer!Totaal van deze maand.

Verwijderd

Topicstarter
Klop !! Ze zijn er wel die draaien met modificatie maar als je alleen computer totaal leest kun je dit ook niet weten.
En nogmaals ik doe het NIET voor de handel . Kan ik er iemand blij mee maken.. prima zo niet dan niet.
Hoera !

Verwijderd

Topicstarter
Dus mensen met die een PIII toch willen laten draaien op een socket 370 this is it !

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 10:19 schreef computerdokter het volgende:
Dus mensen met die een PIII toch willen laten draaien op een socket 370 this is it ![/quote]Vervelend he dat niemand wilt reageren op jou "superaanbod". Je wilt ze wel heeeel graag kwijt vind ik....

Verwijderd

Topicstarter
Aan je setje te zien zou het wel wat voor jou zijn sheijtel ! reply me maar met ...is mijn oude set of zo iets .
O ja .. en doe je zus de groeten van me !!

Verwijderd

Er zit een FlipChip convertor in mijn Slot.... En daar past een Pentium III op, zeker met een VIA chipset

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
Hoe krijg je 2 PIII's dan aan de praat op een bp6? volgens mij kan dat niet. ook niet met 2 neo's en stepping cBO. (nieuwe celery's doen toch bij de weg ook geen SMP meer?) m'n server heeft nu nog 2 celery's 366@550 maar iets richting de 2x 1gig lijkt me wel wat :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1