Hail to the king baby!
Horde Versions
Horde: 2.1
IMP: 3.1 (run IMP tests)
PHP Version
View phpinfo() screen
PHP Version: 4.2.2
PHP Major Version: 4.2
PHP Minor Version: 2
PHP Version Classification: release
You are running a supported version of PHP.
PHP Module Capabilities
FTP Support: No
Gettext Support: Yes
IMAP Support: Yes
LDAP Support: No
MCAL Support: No
Mcrypt Support: No
MySQL Support: Yes
PostgreSQL Support: No
XML Support: Yes
Miscellaneous PHP Settings
short_open_tag enabled: Yes
magic_quotes_runtime set to Off: Yes
file_uploads enabled: Yes
PHP Sessions
Session counter: 1
To unregister the session: click here
PEAR
PEAR - Yes
Recent PEAR - Yes
Mail::RFC822 - Yes
Log - No
Make sure you're using a recent version of PEAR which includes the Log class.
DB - Yes
Misschien dat jullie hier wat mee kunnen
Hail to the king baby!
Ik krijg dan een Page not found error terwijl die pagina wel op de goeie plek staat
, daar staat ook nog een test.php bij en die werkt wel goed! Ik snap er helemaal niks van! ik kan ook maar weinig informatie op internet vinden over Horde/IMP, please help!!
Hail to the king baby!
niet alleen of hij het doet, maar heb je ook de installs doorgelezen en geinstalleerd wat daar nodig voor is (iow, php goed gecompileerd) de test.php geeft dat aan.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
IMP Version
IMP: 3.1
PHP Version
View phpinfo() screen
PHP Version: 4.2.2
PHP Major Version: 4.2
PHP Minor Version: 2
PHP Version Classification: release
You are running a supported version of PHP.
PHP IMAP Support Test
server="192.168.1.3" user="*********************" mailbox="{192.168.1.3:143}INBOX"
INBOX has 0 messages (0 new 0 recent)
De Horde test.php geeft alleen een foutmelding op Pear log, dat dat niet is geinstalleerd. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat op kan lossen??
Hail to the king baby!
Ik heb ingelogd op MySQL als user root en met een wachtwoord en toen met het command source /usr/local/apache/htdocs/horde/scripts/db/mysql_create.sql de databases geinstalleerd dus dat zou ook goed moeten zijn!ajvdvegt schreef op 29 augustus 2002 @ 16:38:
Zijn de juiste tabellen wel aangemaakt in MySQL? Je kan daarvoor geen wachtwoord-loos root-account op de MySQL database gebriken (althans niet onder Debian), want dan stuurt het installatie-script gewoon een lege ww-string ipv. 'no pw' oid. Als je een andere MySQl-account aanmaakt met root-rechten en een normaal wachtwoord, werkt dat iig als een zonnetje.
Hail to the king baby!
Hail to the king baby!
en imp verder ook ingesteld? Hier zit namlijk ook het een en ander in wat geconfigt moet worden.
Je hebt wel pear nodig om het zooitje aan de praat te krijgen. Enige uitleg kan je vinden op de pagina van Horde en Pear zelf. Ikzelf heb pear ge-enabled in php en het zooitje werkte nadat ik ook een tijdje heb lopen klooien
[ Voor 0% gewijzigd door ThaDude op 30-08-2002 11:22 . Reden: Ja soory tis bijna weekend man, lezen is moeilijk ]
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
PEAR
PEAR - Yes
Recent PEAR - Yes
Mail::RFC822 - Yes
Log - No
Make sure you're using a recent version of PEAR which includes the Log class.
DB - Yes
Alleen op de log geeft ie een foutmelding maar als je logging uitzet in horde dan werkt alles wel! Hoe maak ik trouwens gebruikers aan die kunnen inloggen in horde? Ik kan daar ook niks over vinden.!!
Hail to the king baby!
Begrijp ik nu dat je horde werkende hebt als je logging uitzet?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Hail to the king baby!
En die log.php kan dan wel kloppen he!
Hij kan waarschijnlijk nu nie loggen ofzo. Moet je eens even kijken op de pagina van pear of je hem kan recompilen. Is nie zo moeilijk en kan zelfs automagisch
Even kijken wat in je inetd staat en in je config file van je servers.php (dacht ik) die namen moeten overeenkomen
Het probleem is dat als ik op een win98 client naar http://ip-adres/horde/imp/ toe ga dat ik dan een 'Page not found' error krijg!! maar de test.php werkt wel! Dus kan ik ook niet inloggen!
Hail to the king baby!
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
en als je naar http://ip-adres/horde toegaat? want horde moet imp openen!urk_forever schreef op 30 augustus 2002 @ 14:41:
Mijn imap/pop3 server staat niet op de zelfde server. Ik heb dit allemaal aangegeven in de configuratie van imp. Ik heb het ip van die andere server opgegeven!!
Het probleem is dat als ik op een win98 client naar http://ip-adres/horde/imp/ toe ga dat ik dan een 'Page not found' error krijg!! maar de test.php werkt wel! Dus kan ik ook niet inloggen!
Hail to the king baby!
Zorg eerst dat dat werkt, hierna komt imp ook wel.
Nou werkt imp nog steeds niet, daar ga ik nu weer mee bezig
Hail to the king baby!
Voor mensen die hier nog mee bezig gaan, hier kijken:
http://www.geocities.com/oliversl/imp/
Hail to the king baby!