Toon posts:

Game Server bijna dood...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, sinds dat verhaal van Service pack 1 ( meuktracker: Windows XP SP1 build 1105 Beta) had ik dus het rare id om wat programma'tjes los te laten op m'n server (AMD Athlon 1200mhz / 133mhz FSB / 384 mb geheugen etc), nu is dit zo intensief te werk gegaan (heb de priority op realtime gezet) dat ik op een begeven moment een Vette sirene hoorde gaan uit die kast & gelijk maar gereset, wat bleek nou? Ik had dus zoveel van dat systeem gevraagd dat de CPU op 76 graden liep door te karren & de chipset's fan naar de knoppen is door de hitte (67gr Mobo Temp :'( ) , De koeler die erop zit is nog met extra attentie erop geplaatst en kan 1400mhz hebben zonder probs, 5000rpm fannetje erop & knallen maar... Na de reset wou ik dus de voltages/fsb etc lager gaan zetten maar dat haalde ik niet eens meer, het hele scherm ging naar de klote, (garble 2d bios) & heb 'm dus maar ffies uitgezet. Ik had nooit verwacht dat dit ooit zou gebeuren, bij een server load van 16mensen in Unreal/Mohaa doet 'ie gewoon 60graden op full load Qua CPU. Ik zal maar niet zeggen wat voor destructief tooltje dat was maar het werkt als de neten Qua stress. Hebben jullie dit ook gehad? Ik heb nu dus uit voorzorg maar de FSB naar 100/100gezet en CPU op 600mhz, voltage een half voltje lager dan normaal (1.45), temp is 55/30.

Gelukkig doet alles het nog !!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Doe eens een enter enzo en schrijf wat duidelijker

Verwijderd

Topicstarter
TrailBlazer schreef op 29 augustus 2002 @ 13:12:
Doe eens een enter enzo en schrijf wat duidelijker
:?

Verwijderd

was dat de koe of zo?

Verwijderd

En toen?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Het leest tamelijk waardeloos zo. IMHO. Bovendien vraag ik me af wat het nut is van een bijna dood ervaring van een PC

Verwijderd

moet ie eigenlijk makkelijk surviven een TB word over het algemeen al veel warmer dan een XP of zo...
DNET koe of zo?

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

leuk :?
nahja, gelukkig doet ie het nog enzo

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Damn, wel een beetje 8)7 eigenlijk. Maar vertel wat had je erop gezet dan. En realtime een proggie draaien is nooit echt verstandig. EN hoe kunnen we nu zeggen dat we dit ook weleens gehad hebben terwijl we de naam niet eens weten v/h proggie.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik kan het met moeite volgen en ben blijkbaar niet de enige (dat zou een hint moeten zijn voor een evt. volgend topic ;) ). Wel, alles doet 't blijkbaar nog dus have fun :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.