Vakbladen voor Recievers/amplifiers/boxen

Pagina: 1
Acties:

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede Reciever/Amplifier en natuurlijk ook een goede set boxen om het plezier-gehalte van films bekijken omhoog te krikken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Er zijn zoveel fabrikanten die goede kwaliteit leveren (Harman/Kardon, Sony, Pioneer, Yamaha, Denon enz.....)en per fabrikant hebben ze ook nog keuze uit 6+ modellen. (hetzelfde geld in mindere mate ook voor de boxen)

Dus weet iemand "professionele" vakbladen die mij kunnen helpen om een goede keus te kunnen maken, het liefst ENGELSTALIGE bladen (zijn meestal beter)
Websites zijn trouwens ook welkom.........

(DVD-Speler heb ik al, een Sony DVP-S336)

Smiling as the shit comes down...

Verwijderd

www.hifichoice.co.uk

www.whathifi.com

Dit zijn de urls maar er zijn ook bladen van.
Heb je een prijs in gedachte wat het allemaal mag gaan kosten. Dan kunnen wij mischien wat suggesties doen. Altijd belangrijk om niet te veel op de specs af tegaan en om altijd te gaan luisteren voor dat je iets koopt.

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
What hifi is gewoon reclame, goeie bladen vind ik de hifi+, wil je lekker plaatjes kijken: de duitse stereo,stereoplay,audio.

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Topicstarter
Voor het totale plaatje van Reciever/Amplifier en Boxen heb ik MAX. 1000 Euro over, maar voor dat geld moet er toch heel wat leuks te koop zijn :)

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Topicstarter
Er weet ook vast wel iemand waar je een flink aantal merken in opstelling kunt beluisteren, hier in zuid-oost Drenthe valt dat tegen..... :X

Verwijderd

1000 euro voor alles moet lukken. Heb je voorkeur voor een merk aiwa (grapje ;) ) sony , jvc Of wil je graag denon marantz HK etc.
Pagina: 1