Toon posts:

water op core/ stukje afgebroken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister wat lopen kutten met een zelfgemaakte waterkoeling, dit werkte allemaal leuk en aardig, maar ik wilde meer dus ik flikkerde een zooi ijs in mn reservoir. had ik beter niet kunnen doen want ongeveer alles kwam onder de condens te zitten. (wel dat het diiik koud werd maar dat even terzijde)
ik dacht laat ik mn oude heatsink er maar weer opzetten, maar met het afhalen van het waterblokje molde ik een heel scherfje van de core af.
hierna werd mn pc verschrikkelijk instabiel.
ik werd moe en flikkerde em uit en ging slapen, kijken of ie volgende dag het wel weer zou doen, en wonder boven wonder draait ie nu al 2 uur achterelkaar, ik ga strax em ff stressen.

ik vroeg me af of het nou toeval is dat het weer werkt nu met het stukje van de core af, of dat water op de core het alleen maar tijdelijk instabielitijd veroorzaakt.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Je kunt maar 1 ding. Hopen dat proc nog werkt en stabiel blijft.
Je moet het niet zo laten eidingen zoals die van mij:

Een plaatje van mij dode processor

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

De paar keer dat ik over een afgebrokkelde core wat las, waren er ook gelijk stabiliteitsproblemen. Dus dat is normaal. Maar misschien heb je mazzel en is hij niet instabiel geworden.

Water op de core is of tijdelijk of terminaal, zit niets tussen.

Succes, en voortaan misschien wat voorzichtiger doen he. Of is het een tweede oude compu die kapot mag?

Verwijderd

Topicstarter
nee het was mn 2e athlon xp 1700+ die ik ging proberen. maar je bent jong en je wilt wat he :)

offtopic:
ik heb trouwens nog een heel erg kapotte athlon 1gig.
die was al doorgefikt, dus werd lekker heet, om mn wc op te testen geschikt.
niet dat het de pc draaide ofzo maar puur om de hitte,
daarna het blok eraf gehaald.
maar pc aan laten staan. zon doorgefikte cpu is echt een dikke kachel dus die deej na een menuut ofzo PANG!#!@ en bam jahoor core lag van het plaatje met alle minichipjes eromheen die ook op de proc zitten, gelukkig geen probleem met mobo, ik zal wellis een pic maken ,lol :)

[ontopic]en owja ik was bijna vergeten, hij doet et nogsteeds. niet instabiel of whatever :)