Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 12:45:
WinAmp 3 omvat allerlij nieuwe technieken ed en dan is het helaas niet zo licht meer al die nieuwe features eisen hun tol ... en o ja wat ik nog eens gelezen heb in een verklaring van nullsoft is dat de eerste versies van winamp 2 juist helemaal niet licht waren maar door verdere optimalisatie in de loop van het ontwikkel process werdt het steeds lichter totdat wat winamp 2.80 nu is, ik denk dat over een bepaalde periode winamp 3 zodanig geoptimaliseerd is zodat het programma veel minder zwaar wordt.
Dat zal best, maar als 2.8 nog lekker licht is, is het imho nogal stom dat ze met versie 3 weer een logge app neerzetten, die dan als het meezit in de komende tijd weer langzaam aan geoptmializeerd wordt. Tot versie 4, en dan begint het verhaaltje weer opnieuw

Nieuwe technieken of niet, das gewoon stom.
Njah ik was toch al niet zo'n winamp fan, ik vind dat er veel te veel toeters en bellen inzitten... ikwil een mp3 speler, niet een allesspeler met ingebouwde browser en screensaver en weet ik wat nog meer. Mensen vinden dat MS teveel integreerd, maar winamp is bij wijze van spreken een OS op zich. Als ze een kale kernel en bootmodule inbouwen, heb je winamp os