Oh alwetende Mods's
,
Ik heb dit al eens eerder geprobeerd maar helaas werd dit door Moraalridders om zeep geholpen, maar graag zou ik wederom een poging wagen, maar dan in de HK ipv. HA (kon daar toen nog niet in).
Wat is het geval.
Ik ben werkplekbeheerder binnen een instituut en heb zo'n 460 Pc's en 40 printers onder mijn beheer.
Nu zijn we bezig om, net als vorige keer, zo'n 150 stuks te vervangen.
De Pc's die overblijven, P75 t/m P120 moeten weg, en wel snel.
Goede doelen te over zou je zeggen maar ik kan ze niet vinden.
Nu wilde ik s kijken of er via iemand op GoT deze Pc's opgehaald kunnen worden en weg geven aan mede-Tweakers.
Ze werken prima, genoeg geheugen, HD ruimte, netwerkkaart, KB en muis, soms met monitor.
Zijn IBM Pc330 systemen en ook een aantal kloon, nee niet
, towers.
Zou graag een topic openen in de HK en dan eea. buiten GoT om regelen, soort van "inkoopaktie" zeg maar.
Ik wacht in spanning af.
denk dat het antwoord wel nee zal zijn, maar ja, wordt wel HK
Ik heb dit al eens eerder geprobeerd maar helaas werd dit door Moraalridders om zeep geholpen, maar graag zou ik wederom een poging wagen, maar dan in de HK ipv. HA (kon daar toen nog niet in).
Wat is het geval.
Ik ben werkplekbeheerder binnen een instituut en heb zo'n 460 Pc's en 40 printers onder mijn beheer.
Nu zijn we bezig om, net als vorige keer, zo'n 150 stuks te vervangen.
De Pc's die overblijven, P75 t/m P120 moeten weg, en wel snel.
Goede doelen te over zou je zeggen maar ik kan ze niet vinden.
Nu wilde ik s kijken of er via iemand op GoT deze Pc's opgehaald kunnen worden en weg geven aan mede-Tweakers.
Ze werken prima, genoeg geheugen, HD ruimte, netwerkkaart, KB en muis, soms met monitor.
Zijn IBM Pc330 systemen en ook een aantal kloon, nee niet
Zou graag een topic openen in de HK en dan eea. buiten GoT om regelen, soort van "inkoopaktie" zeg maar.
Ik wacht in spanning af.
denk dat het antwoord wel nee zal zijn, maar ja, wordt wel HK