::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Je systeem loopt niet vast omdat je monitor of monitorkabel stuk is.
probeer eens of je de pinnetjes van de monitor/videokaart schoon kunt maken en of het dan beter gaat.
(voor het windows probleem moet je waarschijnlijk windows opnieuw installeren ofzo)
probeer eens of je de pinnetjes van de monitor/videokaart schoon kunt maken en of het dan beter gaat.
(voor het windows probleem moet je waarschijnlijk windows opnieuw installeren ofzo)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
lijkt me heeeeeeeeel erg sterk dat een rotte monitor voor problemen zorgt tenzij ie op een of andere manier (teveel) spanning terugstuurt naar je videokaart.
edit: wat is je probleem nou
je zegt indirect in je topicnaam dat je pc vastloopt en in je post zeg je alleen iets over het roze worden van je beeld
edit: wat is je probleem nou
Verwijderd
Heb enkel gehad met een linux toen ik een 14" erop wou aansluiten deed ie gewoon helemaal niks liep de hele tijd vast.. toen ik mijn 19" erop aansloot werkte die wel..
Maar bij winblows zou het niet uit moeten maken.. maar ms zit er wel kotsluiting in je monitor die stroom naar je videokaart stuurt ofzo..
damn moet sneller typen.
Maar bij winblows zou het niet uit moeten maken.. maar ms zit er wel kotsluiting in je monitor die stroom naar je videokaart stuurt ofzo..
damn moet sneller typen.
Het probleem is dat Windows xp vastloopt zodra die op die eizo monitor is aangesloten, sluit ik die pc aan op mn iiyama is er niets aan de handmikejarod schreef op 29 augustus 2002 @ 12:05:
lijkt me heeeeeeeeel erg sterk dat een rotte monitor voor problemen zorgt tenzij ie op een of andere manier (teveel) spanning terugstuurt naar je videokaart.
edit: wat is je probleem nouje zegt indirect in je topicnaam dat je pc vastloopt en in je post zeg je alleen iets over het roze worden van je beeld
Plus dat nu blijkt dat de monitor ook ineens iets roze is (af en toe)--> eizo
Format c: nieuwe install Windows----> gisteravond
Een monitor heeft wat pinnetjes voor het uitwisselen van data met je computer. Aan het roze zijn van het beeld is al duidelijk dat je kabel brak is. Nu zou het inderdaad kunnen dat er, door die brakke kabel, storing komt op die draden die voor uitlezen van info bedoeld zijn. Ik kan me voorstellen dat het mogelijk is dat je PC daardoor vast zou lopen ja.
Zit er geen BNC aansluiting op die monitor? Bij Eizo is dat meestal wel het geval. Kun je er een losse BNC kabel tussen zetten:

Zit er geen BNC aansluiting op die monitor? Bij Eizo is dat meestal wel het geval. Kun je er een losse BNC kabel tussen zetten:

de betaler vervuilt
Klinkt aannemelijk ja, zal het zeker effe proberen.GA!S schreef op 29 augustus 2002 @ 12:20:
Een monitor heeft wat pinnetjes voor het uitwisselen van data met je computer. Aan het roze zijn van het beeld is al duidelijk dat je kabel brak is. Nu zou het inderdaad kunnen dat er, door die brakke kabel, storing komt op die draden die voor uitlezen van info bedoeld zijn. Ik kan me voorstellen dat het mogelijk is dat je PC daardoor vast zou lopen ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoort het nog
Verwijderd
als je de ene monitor erop aansluit dan doet ie t niet
als je een andere monitor erop aansluit doet ie t wel
duidelijk knikker die ene monitor weg en sluit er een andere op aan
greetz en suxes
greetz en suxes
wow, wat een goede oplossing........Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 12:35:
als je de ene monitor erop aansluit dan doet ie t niet
greetz en suxes
de betaler vervuilt
Thanx -----> GA!S werk prima nu
weer een probleem de wereld uit door de hulp van een tweaker, wow
De meeste mensen deugen!
Pagina: 1