Philips 107S Kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Philips 107s, Creative Riva Tnt 2 m64, 1024x768 @ 75hz

Zit ik rustig te internetten, wordt het beeld opeens zwart en hoor ik zo'n omschakelgeluid uit mn monitor komen (jeweetwel, je hoort de beeldbuis ff een geluidje maken omdattie de resolutie omschakelt).

ik krijg weer beeld en dit is wat ik zie opeens!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/boeie/kapot.jpg

dus ik op de knopjes van de monitor drukken om de OSD tevoorschijn te halen en de instellingen aan te passen, geen OSD tevoorschijn te krijgen. Resolutie overzetten naar 800x600. krijg ik redelijk ander beeld maar nog lang niet goed.

gelijk ff een andere 17"monitor erin gedrukt om te zien of het 'wederom' aan mn pc ligt, maar dat was dus niet het geval.

de monitor is volgens mij nu stuk, kan iemand mij vertellen waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen?

garantie, euh, tja de monitor komt uit eind 99, zit daar niet 3 jaar op?

help me, want dit kijkt niet fijn....

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:30

Predator

Suffers from split brain

garantie, euh, tja de monitor komt uit eind 99, zit daar niet 3 jaar op?
Normaal gezien heb 3 jaar garantie, vaak 3 jaar on-site.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

probeer ff op andere pc zou ik zeggen

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Boeie
hmm, kan ik ook doen. ik heb al een andere 17" op deze pc geprobeerd en dat werkt fijn.

maar het is toch ook gewoon vreemd dat de OSD opeens weg is?

toch maar ff die garantiepapieren opzoeken....

Verwijderd

Philips monitoren hebben 3 jaar on-site garantie; deze garantie wordt rechtstreeks door Philips geleverd.
Deze omruiling wordt bij de klant thuis gedaan.

Philips garantielijn: 0032-14.400.711

veel plezier met bellen, ziet ernaar uit dat ie idd beetje kepoet is :P

• Boeie
huh? dit is vreemd, ik heb niks gedaan, maar drukte nu weer een paar keer op de 'ok' knop op de monitor en daar was de OSD opeens weer...

dus alles weer proberen bij te stellen en hij staat nu weer normaal. vreemd, dit.

kan iemand me vertellen waar dat aan gelegen heeft?

maargoed, denk dat ik toch maar ff ga bellen...

Verwijderd

gewoon bellen, niet nou nog doorwerken. Ding mankeert duidelijk wat aan ;)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

Boeie schreef op 29 augustus 2002 @ 11:49:
hmm, kan ik ook doen. ik heb al een andere 17" op deze pc geprobeerd en dat werkt fijn.

maar het is toch ook gewoon vreemd dat de OSD opeens weg is?

toch maar ff die garantiepapieren opzoeken....
het is idd raar dat de osd weg... met welke resolutie werkte je? en welke hz?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Boeie
Dond3r schreef op 29 augustus 2002 @ 11:59:
[...]het is idd raar dat de osd weg... met welke resolutie werkte je? en welke hz?
Boeie schreef op 29 augustus 2002 @ 11:42:
Philips 107s, Creative Riva Tnt 2 m64, 1024x768 @ 75hz

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is er neit iets dat je het OSD kunt locken/unlocken ofzo? Ik heb gisteren nog even de handleiding van een 107T doorgebladerd en daar stond iets over het OSD. Volgens mij moest je het "ok" knopje dan 10 seconden ingedrukt houden ofzo.. Check even de manual zou ik zeggen...
Ik neem aan dat het een plaatje is wat we zien op je monitor, en dat het probleem dus is dat je het beeld niet meer schermvullend krijgt? Misschien een driverprobleem van de monitor of de videokaart?

• Boeie
OSD locken? ik heb ff geprobeerd 10 sec dat knopje ingedrukt te houden maar dat haalt niks uit.
de Manual ligt nog ergens bij mn zus aangezien die de monitor es een tijdje heeft gebruikt (een tijd geleden)...

wat je ziet op de pic is mijn desktop, dus taakbalk met 8ergrond. het staat nu weer allemaal goed, maar ik zal philips moge toch maar ff bellen... (vandaag geen tijd meer, moet nu werken..)

Verwijderd

Bij een groot aantal Philips monitoren kan je I.D.D het OSD locken en unlocken. Pak ff de manual of ga ff naar www.pcstuff.philips.com en zoek daar je monitor op en download the manual in PDF. Het is zeg maar een soort "kinderslot" :X :P
Pagina: 1