[FTP] drive mappings naar submap

Pagina: 1
Acties:

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Probleem:
Wij draaien met een DOS-applicatie, deze app. heeft 2 drives nodig, een G:-drive voor het programma zelf, en een H:-drive voor de data.

Nu dachten wij een ftp-server op te zetten. Hebben we gedaan, met daarin 2 mappen, 1 map 'prog' en een map 'data'.

Wat we nu willen berijken is, dat als een gebruiker thuis inlogt, dat hij drives kan mappen naar deze 2 mappen op de ftp server. Maar dat wil dus niet lukken.

We hebben het geprobeerd met Novell's NetDrive, op zich mooi tooltje dat precies doet wat wij willen, maar kan blijkbaar alleen naar de root van de ftp mappen, en dus niet naar een submap.

Is er iemand die dit wel aan de praat weet te krijgen, of misschien met een ander tooltje voor het mappen van de drives?

Verwijderd

in iis zou je dat voor elkaar kunnen krijgen met 2 ftpusers >>> dus welk ftp programma.
overigens een programma draaien vanaf een ftp site??

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Topicstarter
IIS draaid alleen onder Win2k toch? Is dan geen optie. We gebruiken een Netware 6 server. die dus ook de FTP moet gaan doen.
Ook wil ik eigenlijk dat het met 1 user gaat, maar dat ie dus mapt naar een submap op de ftp.

En inderdaad, een programma draaien vanaf een ftp zal niet ideaal zijn, maar aangezien het een relatief kleine dos app is, zal dat qua snelheid niet echt veel uitmaken (hoop ik).

Verwijderd

ik heb geen idee of dat uberhaupt gaat.
kan je niet 2 ftp sites opzetten dan... dan kan je ook 2 keer connecten naar de root :)

• HamsterDance2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08 16:11
Kunnen de netware oplossingen als webdav en portal niets betekenen?
Webdav PDF bij novell.com

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

vpn een manier ?

Iperf

Pagina: 1