Toon posts:

[ASP] contrueren van handige bestel-modus

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met bouwen van een web-site waarop klanten online kunnen bestellen. Ik heb daarvoor al gemaakt o.a. MS Acces database met daarin benodigde tabellen enz. Ook heb ik al een online catalogus met daarin de artikelen uit de database. Hetgeen wat nu niet wil lukken is het contrueren van een handige bestelmodus.

Ik wil graag dat klanten vanuit de catalogus een paar artikelen kunnen selecteren / aanvinken en vervolgens op bestel drukken zodoende een overzicht krijgen van de bestelde artikelen. En vervolgens moeten ze verder kunnen gaan met bevestigen.

Degene die me hiermee kan helpen ben ik dankbaar :*)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Hmm, dit lijkt op een scriptrequest. En ook nog eens in het verkeerde forum :)

Maar goed, je moet gewoon die aangevinkte hokjes het product id geven, en een mailtje versturen met die nummers naar de koopafdeling/in een database zetten lijkt me?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Sessions lijken me het juiste woord hiervoor. Laat ieder formulier dat wordt opgestuurd eventueel informatie in of uit het sessie object zetten, en met een overzichtje list je even alles wat er op dat moment in zit. Client-side is het natuurlijk gewoon een kwestie van elke bestelpagina een formulier maken, maar ik ga ervanuit dat je dat al hebt gedaan.

Maar dat is meer iets voor P&W, ik weet zelf verder niks van ASP :P
Ik vind wel dat je wat weinig info geeft over wat je zelf al bedacht of geprobeerd hebt, vandaar dat ik dit topic dicht doe, en niet verplaats. Als je nog verdere _specifieke_ vragen hebt, open dan in P&W een topic, maar zorg dan wel dat je aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt :)

Dit topic is gesloten.