Toon posts:

De Nomad MuVo....Wanneer komt ie???

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een maand geleden een artikel in de krant gezien van een ontzettend gave mp3 speler. Creative Nomad MuVo.
Hij zou eind augustus in de winkel komen. En ja! het eind augustus. En NEE! ik heb hem nog niet kunnen vinden op internet om hem te bestellen hier in nederland.
Weet iemand van jullie wel wanneer hij komt??
En wat de prijs in nederland is voor de 64 en 128 MB versie. De dolar prijs weet ik wel, maar de NL prijs??

Wat vinden jullie trouwens van de MuVo??

Ik vindt hem _/-\o_ :Y) :9~ >:) 8)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het idee vind ik geweldig, alleen jammer dat er geen displaytje op zit.

Creative is trouwens in Nederland nooit zo snel geweest met z'n flash-mp3spelers, wel met die jukeboxen...

Verwijderd

Bij www.xenon.nl hebben ze em las ik net in een ander topic, helaas alleen de 64mb verise voorzover ik het zie.

Verwijderd

Ik had geen zin meer om te wachten en heb een Sony Net Md gekocht: een miniDisc mét USB-aansluiting. Ben er errug tevreden mee, lekker geluidje en handzaam.

Verwijderd

Topicstarter
En de prijs valt nog mee ook bij Xenon.
Zul je zien dat de 128 mb versie nog een maand op zich laat wachten.
ik kan niet wachten om hem te kopen _/-\o_

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

mijn vriendin heeft 'm besteld bij Xenon, zal volgende week wel binnen zijn...

zodra ze 'm heeft, geef ik wel een verslagje :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit ook over de 128mb versie te denken. BEn alleen benieuwd naar het uiteindelijke output (kwa volume en geluid). Ik heb nu een Jazpiper MVR-64P (+ 32mb uitbreiding). Die is aan vervanging toe, dit lijkt me een mooie opvolger.

Dit topic gaat in de bookmarks :)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ik raad jullie ten strengste aan toch beetje door de forum te browsen, alvorens topics te starten.

[rml][ Nomad MuVo] In Amerika al te krijgen. Hier al?[/rml]last

De Nomad MuVo....Wanneer komt ie???last

en afgelopen 7 dagen waren er ook nog enkele topics geopend (en gesloten) over zelfde ondewerp

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.