WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

0900-nummer aanvragen en wat zijn de...

Pagina: 1
Acties:

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
mogelijkheden??

Bij een bepaald aantal bedrijven kun je 0900-nummers aanvragen, zoals bij de belfabriek etc.. Nu vroeg ik mij dus af als ik zo'n nummer aanvraag wat dan de mogelijkheden daarmee zijn. Als men naar dat nummer belt, kan ik dan iets maken met een antwoordapparaat. En kan ik communiceren met een pc als er naar dat nummer wordt gebeld. Dit topic is eigenlijk om na te gaan wat allemaal de mogelijkheden zijn van een 0900 of 0800 nummer.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.kpn.com/br2/ng...D=-15836&site=0&channel=1

Staat allemaal netjes op de kpn site. :)

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 11:34

• RSD
ja maar hier staat niet echt duidelijk hoe het in zijn werk gaat. Als ik zo''n nummer aanschaf, hoe kan ik dan communiceren met een pc en een database etc.. dat soort geintjes bedoel ik meer

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 11:34
meestal word een servicenummer naar een isdn-30 lijn gerout door de telecom provider waar dan meestal een callcenter achter zit. De telecomprovider bied hiervoor ook de menurouting technieken voor het sturen van de bellers naar de juiste mensen in een callcenter.
Dat is volgens mij de standaard techniek verdere technieken kunnen zelf gebouwd worden door er een pc achter te hangen die een menurouting of iets dergelijks heeft.

• RSD
hmm naar zoiets ben ik opzoek, dat ze inbellen en dat ze dan een menuutje krijgen die je helemaal naar je wens kan aanpassen ... maar waar vind ik er info over???

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:46
Nou info vind je bij KPN business centre of een andere telco zou ik zeggen. Trek je pak maar aan als je wat sales mensen over je heen krijgt.
Wat zijn eigenlijk je plannen? Flink geld verdienen met een 0900 nummer? Eerst een goed business plan voordat je over de techniek gaat nadenken he

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 07:52

Nss

The Dude Abides

je kan belfabriek je 0900 nummer laten doorsturen naar gewoon nummer. die lijn kan je dan vervolgens op je computer met voice response software aansluiten.....

• RSD
Ja ok, als je hem doorstuurt naar je gewone telefoon, dan kan er maar 1 iemand per keer bellen en flink veel geld verdienen aan een 0900 nummer is niet zo makkelijk als je denkt. Het lijkt allemaal wel zo, maar de werkelijkheid is toch anders. Wat ik wil is dat mensen hun saldo kunnen ophogen mbv een 0900 nummer. Als ze dit gedaan hebben, kunnen ze gebruik maken ven geleverde diensten... hoe kan ik dit doen???

Verwijderd

http://www.opta.nl
Daar staat de hele procedure, je kan er bovendien lijsten ophalen van gebruikte en nog beschikbare nummers
Overgens kan je volgens mij alleen maar laten richten op 1 specifiek doorkiesnummer op een bundel.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:24

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

mja, de menu's worden denk ik door KPN zelf gehosted! Want de errorstemmen (Dit is geen geldige keuze) is bij vele service-nrs. gelijk!

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Pagina: 1