Toon posts:

moederbord plaatsen kt3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zou dit moederbord willen plaatsen maar moet er nog jumpers versteld worden of is alles goed ingesteld vanuit de fabriek

Verwijderd

Wat meer info graag, specs etc. wat moet er op?

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

alles staat "goed ingesteld" maar er zit toch een hele duidelijke handleiding bij dat bord :)

Specs

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
Kijk eens in de handleiding ???

1+1+1 = 1

Verwijderd

Topicstarter
cpu amd 1800+
het is de eerste keer dat er eentje wil samensteken ; en een bepald persoon verwittigde mij dat de jumpertjes moeten goed staan want anders kan het moederbord naar de knoppen gaan?????

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

ik heb dat bord zelf ook, je hoeft kwa jumpers niets in te stellen. Wat je wel moet doen is je fsb instellen in de bios (op 133).. Die stond standaard op 100 mhz.. en als je daar een xp1800 opzet loopt ie maar op 11,5 x 100 = 1150 mhz. Voor de rest is het in principe bouwen en draaien !8)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
is dat nu bij alle moederborden zo dat alles goed staat; of moet ik dat zeker controleren vb asus; abit;..

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

er zijn nog wel moederborden die je moet instellen dmv jumpers/switches.. Maar je hebt het nu over die KT3 en die heeft dat dus niet :)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als er iemand in de toekomst met een ander bord komt kan ik er rekening met houden.
maar alvast bedankt
Pagina: 1