Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

html url blijft niks van over

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ik zat zojuist een hitparade te posten met daarin
code:
1
<A HREF="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/331047/" TARGET="_blank">SETI-faq</A>

er komt dan een link die er uit ziet als het topic wat de link moet voorstellen (wat ik eigenlijk niet wil! maar wat nog erger is, is dat er niks van over blijft
er onstaat een link naar
code:
1
http://images.tweakers.net/forum/templates/got/<a%20href=

en bij een edit is er het volgende van over gebleven:
code:
1
<A HREF="[TOPIC=331047///]FAQ-deel : SETI@Home (updated 25-11-2001)[/TOPIC]" TARGET="_blank">SETI-faq</A>

suc6 ermee! ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

uh jah, je kan ook gewoon alleen de URL plakken, die wordt netjes omgezet naar een link + topictitle. Het is niet nodig of nuttig omdat weer in een a href te plaatsen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

topicstarter wil nog iets toelichten, bij deze weer de mogelijkheid :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

trailing slash weghalen :?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

FAQ-deel : SETI@Home (updated 25-11-2001)" TARGET="_blank">SETI-faq (test van D2k)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
chem schreef op 29 augustus 2002 @ 09:41:
uh jah, je kan ook gewoon alleen de URL plakken, die wordt netjes omgezet naar een link + topictitle. Het is niet nodig of nuttig omdat weer in een a href te plaatsen.
vaak wil ik niet gewoon de url hebben maar de link een naam geven, tevens zou ik dit het liefst ook met <a href.... willen zodat (in mijn geval) de hitparades direct bruikbaar blijven voor zowel got als FP.

het is dus wel degelijk nuttig om het tussen a href te plaatsen. ;)
en het al-dan-niet nuttig zijn van een 'feature' heeft geen invloed op het feit dat dit een bug is, en bugs moeten er natuurlijk uit.

• chem

chem

Reist de wereld rond

het is geen bug; url's worden omgezet naar rml-tags waar mogelijk. Als jij vv weird doet met a href's etc. dan zouden we alle omzettingen niet moeten doen waar de tag in een < > combo staat.

Als je toch echt heel erg per se a href tags met de hand wil typen die NIET door de RML parser worden opgepikt kan je ipv g.t.net/forum g.t.net/index gebruiken.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

SETI-faq
Misschien zo?
[edit]
Werkt wel met [ norml ], alleen is dan je underline weg ;)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
als er "<a href="link">jan</a>" dan lijkt me toch logisch dat ik wil dat er een link komt met de naam jan... ongeacht of het een link is naar iets hier op het forum.. de veronderstelling die je doet vind ik dus nogal twijvelachtig

• chem

chem

Reist de wereld rond

React gaat er vanuit dat HTML rechten niet nodig zijn om een willekeurige post te doen. Als ik die hitparade bekijk zie ik ook, behalve het formulier, geen zaken die HTML rechten nodig hebben.

HTML rechten zijn er enkel als noodzaak voor bepaalde mensen die per se bv. met JavaScript aan de slag willen, en React is niet ontworpen om HTML mee te rekenen in de RML code. Mocht de link naar de FAQ veranderen dan zal je HTML code dit niet meenemen, maar de RML tags wel. Hierom zie ik geen reden om aanpassingen te maken.

Sowieso gaat HTML eruit bij React, en wordt het een aparte tag ([html]).

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.