Toon posts:

Smoothwall update en tweakers probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het grote smoothwall topic al volledig gelezen maar ik kom er niet uit:

'k krijg geen updates te zien in de update pagina, heb de bestanden al zelf gedownload en dan geprobeerd deze te uploaden naar de smoothwall maar hij blijft een tijd op zandloper staan en gaan dan gewoon terug zonder dat de patch bij in de lijst komt. (kan vanop de smoothwall pingen naar het net dus de connectie is in orde lijkt mij)

Ik heb gelezen dat ik het bestand /var/smoothwall/patches/available zou moeten
vervangen, zou iemand mij aan een wel werkende versie van dit bestand kunnen helpen (en mij zeggen hoe ik dat op de juiste plaast krijg, ben linux noob)

Een tweede porbleem dat ik heb is dat ik de poll op de frontpage niet kan invullen (krijg zandloper en dan niets meer). Het zelfde gebeurd als ik mij wil inloggen op GOT :'( (das nog het ergste!!) Misschien moet ik een aantal poorten mappen om dit te laten werken maar 'k heb er geen idee van de welke.

Ik hoop dat dit opgelost zal zijn nadat die updates gelukt zijn maar ik weet niet of dit de oorzaak van dit probleem is. Ik zal alle jullie tips deze avond zeker uitproberen, tis alleen vervelend dat ik deze avond thuis niet kan posten dus zal jullie pas morgen kunnen vertellen of ik verder ben gekomen.

Verwijderd

NOS -> NT

Op verzoek