Verschillende internetverbindingen combineren?

Pagina: 1
Acties:

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik ga hier even in een nieuw topic op door, omdat het oude topic ergens anders over ging en er daar niet serieus meer gereageerd werd...

Mijn situatie is: Ik heb hier 2 interverbindingen liggen (met elk een eigen gateway en een bijbehorend IP adres)... Ik vroeg me dus af of ik die op 1 PC kon gebruiken, door telkens een van de verbindingen te selecteren of (nog liever) ze te combineren.... Het gaat nu om een Win98 systeem, maar als het onder een ander OS wel kan, dan ben ik daar ook in geinteresseerd...

(Heb net ff wat draadjes over trunking zitten lezen, maar dat bedoel ik niet... Bij trunking combineer je meerdere NICs tot een enkele internetverbinding (met meestal ook 1 IP adres), waarbij al die NICs in een enkele switch moeten zitten...)

• Fitting
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2024
Volgens mij is dit niet mogelijk. Zeker niet met Win98!! Maar als ik vragen mag hoe wou je dat gaan combineren/gebruiken?? (reden van twee internetverbindingen??)

XPS 15

Verwijderd

Volgens mij gaat het met SYGATE OFFICE NETWORK, hier kan je 4 verschillende verbindingen combineren (LAN, DIAL-UP, SAT etc.). Succes!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
fitting schreef op 29 augustus 2002 @ 08:01:
Volgens mij is dit niet mogelijk. Zeker niet met Win98!! Maar als ik vragen mag hoe wou je dat gaan combineren/gebruiken?? (reden van twee internetverbindingen??)
Meer snelheid natuurlijk!