Als ik reason met mijn master keyboard aanstuur, dan lagged ie na 5 minuten rond de 20 / 30 ms.. en het wordt alleen maar erger.. Als ik het progr opnieuw opstart, dan zit ie weer op de 2 ms.. Ik heb een audigy kaart, en gebruik voor reason de asio drivers (ASIO creative EMU10Kx ASIO op 2ms). Onder cubase heb ik er geen last van, midi samples worden direct (2ms) afgespeeld, en als ik reason er mee controll (hoe je t ook zegt) dan gaat ie ook niet laggen (vertragen). Alleen, als ik dan een sequence ga recorden, dan gaat reason standaard een halve maat uit de maat! Zeer irritant. Ik dacht ik koop de audigy vanwege goeie asio ondersteuning, maar mijn sbpci512 presteert nog beter!
Mischien leuk om bij te vermelden :
Ik gebruik op dit moment 2 geluidskaarten, sb512 en audigy. Mijn sb512 gebruik ik als midi in, omdat de audigy gewoon weigert om midi-in aan de praat te krijgen. Ik heb al gecorrespondeerd met creative, maar die bobo's komen alleen met stomme antwoorden terug, 'zitten de kabels goed?!?!?'. En wanneer het te moeilijk wordt reageren ze helemaal niet meer.. (had ik wel verwacht). Maargoed..
Het probleem vind zich alleen plaats bij reason 1.0... Kunnen jullie hier wat mee?! ligt het gewoon aan de audigy ?! (volgens mij de slechtste investering ooit).
PS, het zelfde voor de DX drivers ...
oja.. OS-en :
w2k pro
w2k advanced server
wxp
alle drie 10 x niks
Mischien leuk om bij te vermelden :
Ik gebruik op dit moment 2 geluidskaarten, sb512 en audigy. Mijn sb512 gebruik ik als midi in, omdat de audigy gewoon weigert om midi-in aan de praat te krijgen. Ik heb al gecorrespondeerd met creative, maar die bobo's komen alleen met stomme antwoorden terug, 'zitten de kabels goed?!?!?'. En wanneer het te moeilijk wordt reageren ze helemaal niet meer.. (had ik wel verwacht). Maargoed..
Het probleem vind zich alleen plaats bij reason 1.0... Kunnen jullie hier wat mee?! ligt het gewoon aan de audigy ?! (volgens mij de slechtste investering ooit).
PS, het zelfde voor de DX drivers ...
oja.. OS-en :
w2k pro
w2k advanced server
wxp
alle drie 10 x niks
traktor scratch!