hmzzz dit slaat echt helemaal nergens op

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 14:14
Dus ik mag niet eens meer een plaatje posten terwijl dit gewoon graphics (o.a.) heet. Die ik heb gemaakt.

Of moet ik dan eerst 3 maanden je reed likken ofzo?? Nerd die je bent. Je doet maar lekker, ik ben hier weg... loser!!! Slaat echt gewoon helemaal nergens op.

:r :r :r :r :r

github.com/Error323

Verwijderd

He, dat zijn regels hier. Lees de FAQ eens door voordat je begint te 'schelden'. Regels zijn nou eenmaal regels.

• Error323
ehhhh da's dan een nieuwe regel want normaal poste ik gewoon m'n plaatjes/filmpjes in een nieuwe post... waarom een hele 3D sectie topic in een GRAPHICS forum, en dat er dan een slot op komt vind ik helemaal nergens op slaan.... maargoed..

github.com/Error323

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Doe ons een plezier en blijf weg.. thanks :)

of leer je normaal gedragen

• Error323
hehe kom je vaak in alkmaar?? bij de spoorbrug staat die ondertitel van je =).

github.com/Error323

• .GoO
hehe klopt op dat gebouw :P

• Error323
=) jah

github.com/Error323

• .GoO
Maar je moet voortaan in LA posten.. Alleen met zo'n topic als nu bereik je natuurlijk totaal niks.. Denk zelfs dat het je een OW gaat kosten...

• Error323
Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, PC-Problemen.com, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
Plaats je topic in het juiste forum.
Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
Plaats geen onzinnige replies.
Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.

Plaats je topic in het juiste forum.
Heb ik toch echt gedaan.... er staat niets over topics plaatsen in je forum... (alleen onnodige naar boven halen dan, maar dat heb ik niet gedaan) Naja kheb geen respect getoond... soz dan... maar graphics is graphics toch???

github.com/Error323

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Iedereem mag dat jij niet.. goed he.. komt zeker omdat je nog in een plaggenhut woont en niet je eigen ivoren toren hebt :) man.. kijk es.. legio topics waar je je creaties in kan posten zou fijn zijn als iedereen zun eigen draadje ging openen met wat freubels.. denk dat dit te snel voor je ging.. lees de zin nog maar een keer.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Error323
devv05 schreef op 29 augustus 2002 @ 01:12:
Maar je moet voortaan in LA posten.. Alleen met zo'n topic als nu bereik je natuurlijk totaal niks.. Denk zelfs dat het je een OW gaat kosten...
Jah, moettie zelf weten... maar als ie dan eerst ff duidelijk uitleg geeft wat er mis was met die thread.

github.com/Error323

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Da's een officiele waarschuwing. Fijne avond nog :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.